Salı, Temmuz 17

bla bla bla


Çok enterasan günler geçiriyorum bu aralar yine yeniden..

Bir taraftan tüp bebek yöntemi ile çocuk sahibi olmaya çalışan sevgili kardeşimin her gün kendine yaptığı iğnelere ve her gün gittiği doktor kontrollerine şahit oluyorum..Bir taraftan güvenilmezin teki sandığım adamın bana yaptığı jesti sindirmeye çalışıyorum.

Kardeşime her baktığımda ne düşüneceğimi şaşırıyorum..Üzülüyorum bazen.Bazen bunu yapabilecek kadar güçlü ve ona destek olan dünyalar iyisi bir kocası( her ne kadar şu an görevde olsada) olduğu için onu çok şanslı görüyorum.. Ama en çok üzülüyorum..Kendiğiliğinden bir bebeği ellerine alamadığı için..

Sonra güvenilmez olduğuna kalıbımı basacağım Kemal in bana hayatımın akşamını yaşatmasını sadece izliyorum şuan.Telefonlarına çıkmıyorum.Mesajlarına cevap vermiyorum..Çünkü kimseyi üzmek istemiyorum..Onunla tedavi olmak istemiyorum..Evet bir başkası tarafından sevilmeyen benin onun sevgisi ile iyileşmesini istemiyorum..

Ve o bunu bildiği için ısrar ettikçe ediyor..
''Geçen defa olmadı..O seni aldı..Ama bu defa bittiniz artık.Seni almasına izin vermemek için elimden geleni yapacağım yapıyorumda..İzin ver en azından denememe izin ver.Bak neleri göze aldım senin için..''

Kimse benim için bir şeyleri göze alsın istemiyorum diyemiyorum amına koyayım!!

cambaz

Hiç yorum yok: