Çarşamba, Temmuz 18

azad edildim..

Azad edildim..

Sonunda ..

ve tek bir şey söylüyorum onunla ilgili..Mezardan babam çıksa gelse bi bardak su ver ona dese,ve ben babamın geri gideceğini bilsem dönüp bakmayacağım ona..Böylede büyük bir yemin edecek kadar azad edildim..

Daha öncede demiştim ya hayat üzülecek kadar uzun değil..
İç yanmalarına engel olamıyorum evet ama ben yangınımı kendim söndürebilirim..
Kimseye ama kimseye ihtiyacım yok..

O bu şu bla bla bla..Hiç biri ile egomu tamir edecek değilim..

Ne derseniz deyin ayıplayın yargılayın ama o 7 yıldan fazlası ile pişmanım son hissettiğim tek gecelik hissiyatından sonra..Yakışmadı ..

diyeceklerim bu kadar..



PS: İnan Kıraç a anlattığım proje gerçek olacak..Proje benim değildi ama hayata geçirecek olan benim üzgünüm..


cambaz

Hiç yorum yok: