Cumartesi, Ekim 18

saçmalıkların en güzeliiiiiiiii

aman allahım dün ne geceydi yaa..
hala düşündükçe rüyamıydı falan diye söylenıyorum.hatta melis de oyle düşünüyorki sabah bana cambaz lan sen dün bir şey söyledin rüyamıydı gerçek mi diye sordu:)
zaten niye bilmiyorum bütün hafta dün gece için heyecanlıydım tamam kabul ediyorum saçmalık olabilir insan bi kız arkadaşı ile yaptığı plandan nie heyecanlansın helede 3 gün önce birliktelerse diyebilirsiniz:) ama ne biliyim işte...
geçmiş zaman olurki mekanlarında ama yepyeni zihinlerle başladık geceye...
ben anlatmaya vapurda başladım,hatta bi an o yol bitmedi melisin beni taytenike falan bindirdiğini düşündüm:D
yürüyerek murattan sezinden konuşarak moda kırıntıda aldık soluğu.zaten plan belliydi günler öncesinden uzun zamandır ihmal ettiğimiz sevgili kırıntı ailesini görecektik ve kuzu füme ve yengeç stoğu yapacaktık:D
resmen kapıda karşıladılar ,eminim utanmasalar boynumuzada atlarlardı...bugün dedi ikiside bugün ikinizi sorduk ismi lazım değile,resmen çağırmışız gibi oldu dediler.serhatla alinin bizi gördüklerinde gözlerindekı pırıltıyı fark ettiğimde öyle mutlu oldumki evvet dedim bu gece süper geçecek.önce girişteki yere oturduk yer yoktu ama o kalabalıkta birden hepsi bizim masaya geldi,diğer müşteriler tuhaf tuhaf bakıyor iki tane kikir kikir konuşan karı ve mekanın bütün ekibi onların masada:D hemen bizi başka masaya aldılar biz zaten sanki evin mutfağındayız.ne yiyeceğimizi bile sormadı chizburger ve füme dimi dedi serhat efendı...
aman allhım sonra yapılan dedikoyu ne siz sorun ne ben söyliyim..yani burda çok açık yazmak istemıyorum..ama resmen dolmuş adamlar dedikoduya açlar...serhat hep dedıkoduyu severdi ama Ali abiden aynı şeyi görmek ağzımızı acık bıraktı..onlar konuştukça güldüm ama gözlerimin dolmasına engel olamadım söylediklerine..
bu kadar mı benimsemişlerdi beni-bizi..bu kadar mı alışkanlık yapmıştık...serhat ısrarla elma ağacından armut cıkarmı ?cıkmaz diyip durdu..ayy bırde bır benzetmesı var beni benden aldı...
''şimdi cambaz bu nasıl birşey biliomusun hagi fenerde oynar ya öyle birşey,hagi GS nin dır yakışmaz FB ye yanı orta yerınden çatlasa yakışmaz aynı onun gibi işte dedi'''

neyse beni çok ilglendiren bir mevzu değil..uzun uzun konustuk..pişticim aradı o arada sevgilisini havuzdan yenı cıkmış..sonra benımle konustu ama sesi nasıl kotu dedi orda olmak istiyorum ikinizle dedıkodu yapıp cocukları görmek istiyorum....az kaldı dedim azıcıkkk...
bırden kalktık ordan ne yapalım dıye sordum
şarap içelim dedi...ben bastım kahkayı,victor levi bahçe dedim ....ardından bana monopoly oynamaya gidersek tam olacak melis dedim....ve tabiki soluğu victor levide aldık...dedim tanısmamızı kutlayalım tam 3 yıl oldu:D şarapında etkısıyle ve son günlerde olan ölümler- benim buaralar babamı deli gibi özlememle gecenin sonu kahkaha atarken yarı ağlak karılara dönmemize sebep oldu.3 dü masadan kalktığımızda ...
allhım ıkı salak o saatte yürüyelim açılalım dedikkk..hay demez olaydık benim kıçım korkudan 3,5 ata ata yürüdü valla:D

sonrsında bindiğimiz taksici emınım konustugumuz o ciddi konulardan bizi ayık falan sanmıstır...:D
evdekı attığımız kahkahalar ve küfürler zaten anlatılacak gibi değil...sabah aklıma geldi yürürken düşüyordum...
ama şunu söylıyım dün furby ile konuşmamız -kırıntıdakılerın davranısları düşünceleri ve iyi dilekleri ile yemın ederım kıcım marsında ötesine çıktı.Yani Melisin dediği gibi E-G-O şeklinde 4 kişi geziyorum ortalıklarda..(yanı E-G-O okadar büyükki birer kişilikler ,hahahaha)
bu kadar düz yazı yeter ,nokta...

yaaaa bileğim ağrıdan ölecek..atelimi kaybettim yaaa....uffffffff

Hiç yorum yok: