Cuma, Ekim 17

su sporları bıdı bıdısı:D

bir müşterime spor kanalı açmak için gelmişlerdir ve benden müşterimi ikna etmemi istiyorlardır ama önce beni ikna etmeleri gerekıyordur ,, konuşmanın en orta kısmını yayınlıyorum:D

d smart pazarlama müdürü(adam diyeceğim birazdan): cambaz hanım bakın o kadar yenilikçiyiz ki bu yıl türkiyede hiç yayınlanmayan maçları yayınlayacağız.
Cambaz:mesela?
adam:mesela türkiyede üniversite gençliğinin hiç bilmediği bir spor var ki dünyada çok biliniyor
cambaz:eee nedir o?
adam: su......
cambaz: aaa nasıl oluyor o spor ,ben hiç duymadım da..(kıskıskıskıs)
adam: bıdbıdıbdı anlatır.
cambaz :hadi ya suda mı yürüyorlar,(gülmemek için zor tutuyorum burda kendimi)
adam:yok hayır işte şöylede böylede anlatır.bu yılki turnuva maçlarını yayınlayarak türkiyeye yeni bir soluk getireceğiz,gençlere yeni şeyler tanıtacağız.yani seyirci kitlemizi genişletiyoruz.sizin müşterinizde emın olun mutlu olacak gelın ıkna edın bizde kazanalım sizde kazanın..bakın ben bu su ....... maçlarına çok güvenıyorum yenı bır kıtle oluşturacağız.
cambaz: bilmiyorum içime sınmıyor,ıhhhh mıhhhh aman bilmemki..

şeklindeadamı gönderdim..ama gülmemek için zor tutuyotum kendımı hala..allahım kabus mu bu yaaa ne lan bu istemıyorum maç muç havuz su görmek.birde bunun üzerine akşam kel kafa aradı kızım bizim maçları d smartt yayınlıyor artık ünüm türkiyeye yayılacak diye dalga geçiyor ben yerlerde yatıyorum gülmekten..dedım biliyorum anam biliyorum hatta havuza bayrak sallamaya gelıcem:d gelmeyen en adi olsun dedi :D (ben ezelden adiyimmmm)

ayy tesadüfleri sevmıyorum artık yaaa..banane sudan banane maçtan kanaldan....ayy bı laf vardı neydı ayakları gol başları pınar olsunmuydu ayyy hakkaten neydı ooo...

ps:müşterimide ikna ettim açacak valla kanalı ,,ohh gelsin paralarrrr terfiler...

Hiç yorum yok: