Cumartesi, Ekim 18

?

AŞK

bir süredir düşünüyorum ?
acaba benim bildiğimden değil mi bu kelimeciğin anlamı?
ve bugünlerde sanırım bulacağım..
az kaldı..
çok az..
bulduğumda birçokları için geç kalınmış şeyler olacak..
geç kalınmış zaman dilimleri
ve tabiki benim içinde kaybedilmiş zaman dilimleri netleşecek..
beyın kıvrımlarım
kalp damarlarım
bedenimdeki izler
hepsi değişecek
resetlenecek
temizlenecek belki kirlenecek..
az kaldı
fena halde hissediyorum
bir yanım istemezken bu değişimi
diğer yanım kır dizini otur diyor..
geriye gelmeyecek zaman dilimleri..
skorlar...
pişman olunan anı olacağım...
filmin bitmesine az kaldı..
90 dk lık kısa metrajlı film diye başladığımız hikaye
6 sezondur yayınlanan dizilere döndü...
the end yazısını nereye yazsam
beynıme?
kalbıme?
elime?,ki baktıkça hatırlarım
AŞK?

bedenımden çık git....gözlerim hala herşeyi görürken- görmüşken ..
sende kabul et...gerçek değilsin....
ne benim hücrelerimde
ne sahibinin bedeninde...

Hiç yorum yok: