Pazar, Eylül 21

yağmuuur

iyi pazarlar efendim..
yağmurlu kendini kasvetli sanan bir hava ile uyandık bu pazara.
eskiden böyle havalarda kasvetlenen ben şimdilerde havayı içime çekip gülümsüyorum..
eskiden yaptığım üzüldüğüm kırıldığım asla olmaz dediğim herşeyi olur,niyeki diye cevaplayıp çözüyorum.
böyle daha rahatım daha huzurluyum ..
sonbaharın gelişi direk yağmurlarla başladı ,ben normalde sevmem yağmuru..hengame yaratır hep ortalıklarda.hava bulutlanınca kaldırıyorum başımı yukarı akşam yağ gece herkes uyurken şehir boşken diyorum:)
geçen gece sahurda haliçi izledik gecenin o en güzel saatinde hayatımdaki en'leri yaşadığım iki adamla,dedim izmirde bu satte tek araba olmazken burda hala bir yoğunluk var,yaşayan bir şehir var.o an içimden geçirdiğimi masada söylememiştim şimdi söyleyebilirim,yanımdakine dönüp diyecektim ki biz bu şehirde yaşadığımız için herşeyi bu kadar dibinde yaşıyoruz belki burda olmasak yanımda bilmem kim otururdu..

dün gece yine 03:00 ü gördüm.kendimi daha nekadar yoracağım bakalım,daha nekadar ..:)kaan sen gelmıyorsun diye böyleyim,vicdan azabından öl işte:D:D şaka tabiki özledim ama seni...sana anlatacak çok şey var..yeşiller morlar sarılar maviler..

Women ....dün gece izledim.filmin en önemli özelliği tek erkeğin son sahnedeki yeni doğan bebek olması..figuranlar bile kadın,erkek sesi bile duymuyorsunuz:)hiç hoş değil yahu,hahaha
bilindik kadın hikayesi,çok yakın arkadaşlar,işkolik,çocukkolik,lezbiyen ve evli eşine aşık bir kadın..hikaye evli olanın üzerinden hepsine dağılarak ilerliyor.Evli olan birbiririne aşıkken adam birden kelimenin tam anlamıyla aşiftenin birine kapılıyor.ama karısını hala çok seviyor falan filan..ayrı evlerde yaşamaya başlıyorlar ,adam sevgili yeni hatunla yaşamaya başlıyor ...ama filmin sonlarına doğru evli kadının aslında ne muhteşem olduğunu görüyorsunuz,boşanma kağıtlarını imzalamak üzereyken kocasının ben senı istiyorumu üzerine gülümsüyorsunuz..hehe işte türk filmi gibi mutlu son dıyorsunuz.canımcımla böle izledik izledik filmi.
ben dedim yok şekerim evlilik mi? ben almıyım alanada mani olmıyim:D
bu hepsi aynı olan filmlerde tek tüylerimi diken diken eden bir kadın bunu nasıl yapar dediğim bir nokta var onu söylemeyeceğim ama filmi izledikten sonra umuyorum anlayacaksınız.
film sonrasında hızımızı alamayıp avrupa yakasına geçtik peki niye ?çay içmeye:)
sonrasında yine Anadolu Hisarında dürüm..ayy yaa cidden içimde bir canavar yaşıyor inanın bana..profesyonel olarak 8 yıl voleybol oynadım 4 yıl dans ettim 3 yıl yemek canavarı bir kurbağa ile yaşadım ama hiç bu kadar çok yemek yediğimi hatırlamıyorum.

şimdi yağmur yağıyor inceden ben lost 4. sezona bakıyorum acaba izlesemmi beklesemmi..

sevgiler,iyi pazarlar..

bu haftasonu çok yazdım sanırım ve daha çok yazacağa benziyorum ...

Hiç yorum yok: