Pazar, Eylül 21

ara-mara-kara-sana seni nasıl -masal

bugün okadar çok mail geldiki sizden,son yazdığım yazıları soru yağmuruna tutmuşsunuz,ilginiz inanın çok hoşuma gitmiyor değil.nasıl olduğumu sağlığımı işimi ve onu hep sordunuz ilgilendiniz.benı hiç tanımadıgınız halde hastalığımla tedavi sürecimle,güneşle ilgili sorular sordunuz.bazen cevap verdim bir çoğunuza bazen bazılarınızın garip yazılarına ilgisiz kaldım..
ben burda yeni insanlar tanımayı beklemeden son 6 yıldır yaptığım şeyi sanal ortama taşıdım aslında.ama bu zaman zarfında hayatımda hiç beklemediğim şeyler gelişti.hayatım bölündü eksildi çoğaldı bazen hep gülen bazen hep ağlayan yüzler belirdi..
hayallerimi anlattım,babamı,ufaklığımı,kurbağaları,güneşi ben hep anlattım.ve dayanamayarak sizde döküldünüz maillerinizde bana..
bunları niye mi yazıyorum bir süre yokum çünkü.bu blogumu hergün takip edenlere haber vermeden gidemedim.bir süre ara vermeliyim.hayatımda neler olup bittiğini bilmeyiverin canım bir kaç gün belki birkaç hafta(dayanamam gerçi büyük ihtimalle).bunun elbet bir sebebi var.
bunu burda ifşa etmeyeceğim ama hayatım biraz sislensin istiyorum.böylesi daha aşklı böylesi daha zevkli böylesi daha bir heyecanlı..neler olup bitiyor sizce?

Hiç yorum yok: