Pazar, Eylül 21

cambaz cidden inanmıyorum..

cambaz cidden inanmıyorum,şifrelerini değiştirmemişsin.birdaha yazmayacağım yazının üzerine bakalım duruyormu aynı şifreler dedim bir baktım yessss..bu arada kaan ben:) italyadan yazıyorum size.kızımız yine fazla dedıkodu biriktirmiş bana.yarım saat telefonda konuştum kendisi ile bugün.ama bloga ara verdiğinden bahsetmedi.yaa sormayın neler neler oluyor bu hatunun hayatında anlatamam..güzel mi desem gereksizmi desem ne desem bilmiyorum .ama kesinlikle adidastan hemen hemen kurtulmalı,aman Allahım o ne oyle.Çocuk kabus resmen.Çünkü cambaz birşey anlattı dedim çocuk psyco.bu ne aşk ya.valla ben böyle aşık olmadım bu hatuna:)(tamam kızma kızma kapandı bitti gitti o konu evlenıyorum bile sana söz verdim diye) aa bu arada evlenıyorum ben,önümüzdeki temmuzda,bodrumda evlenıyorum.cambazla birlikte bulduk evleneceğim yeri:( siz şimdi diyorsunuz siz nasıl bir arkadaşlık yaşıyorsunuz.süper bi dostluk cambaz okadar güzel ayarladı ki bunu evleneceğim kadınla bile arkadaş oldu.
ama bana anlattıkları beni biraz üzdü..yine çok iyi geliyordu sesi,yine kahkahalarla anlattı herşeyi.hastanedeydı bir taraftanda kolum acıyor yaa diye söylenıyordu.son hafta güzelim son hafta canım benim dayan herşey çok güzel olacak.%92 yi yakalayacaksın .senin tahliline yetişemeyeceğim üzgünüm,sana telefonda söyleyemedim.ama ekim sonuna doğru gelıyorum.

neyse ben buaraya kaçak girdim:)cambazın haberi yok.sanırım bu defa öldürecek beni.ama eğer izin verirsen biraz yazmak istiyorum canım.sen dinlen biraz ben senin hayatını buralardan da takip ediyorum.çok özledim bende seni.dikkat et kendine,seni herşeyden çok seven bir sürü insan olduğunu sakın unutma.sen hep gül bugünkü gibi,hep minik toplar gibi zıpla avcumuzda,çok uzaklarda değil ama..

Hiç yorum yok: