Çarşamba, Temmuz 11

.....

Yahu amma içini dökmek isteyen takipçim varmış.Anasını satayım etmediğiniz küfür kalmadı kitaptan vazgeçtim diye.Ne oluyoruz yahu?
Yayın evinden de haber gelmedi sözleşmeyide imzalamıştım oysa.Ama cidden yapamayacağım.
O kadar anıyı yaşanmışlığı tek başıma tekrar yaşamak istemiyorum.
Evet bir kitap yazmayı çok istiyorum ama bu en azından şimdi olmayacak!!

Seni sevmiyorum diye terk edildiğim 7 yıllık bir ilişkiyi içeren kitabı oturup yazmak istemem hataydı.Evet içinde mucizelerim-saçmalamalarım -kayıplarım ve BABAM olacaktı.Ama bu kadar anıyı kötü biten bir sonla tekrar başa saramadım.

Yenilgi ise ok yenildim kabul ediyorum.Şarkıları dinlerken ,ona yazdığım şiirleri okurken yüreğimin sıkıştığını hissediyorum.Ve bunlar olurken kulağımın bir tarafında bütün kötü anıların sesi yerine seni sevmiyorum sesi yankılanıyor!Seni sevmiyorum..

7 yılım sadece ona mı aitti tabii ki değil ama diğer yaşanan herşeyin içindeydi.Babasız geçen 8 yılın,hastalıklarımın,Güneş'i kaybettiğimde,Toprağı kaybettiğimde,hastalığımı atlattığımda..O yüzden yeter dedim ve 100. sayfada gecenin bi vakti bir anda bırakıverdim..

Ve beni istemeyen birini ben çıkarıyorum hayatımdan sonunda.O anılarıda istemiyorum..Hep dediğim gibi ''Ben sevildiğimi hissettiğim sürece seninim!!'' şimdi artık ne hissediyorum ne de seninim..


Belki bir çocuk masalı yazarım ne dersiniz?

Hiç yorum yok: