Pazartesi, Mayıs 7

kanatlı:)

-Cambazzzz çıkarmıcam bunu dedim sanaaaa.Kanatlıya ( kanada) da bununla gidicem söz verdi Kemal (doktoru)..
Bu cümleye kurban olurum ben.

Cuma gece girdim hastahaneye cumartesi sabah 11:00 de girdim eve.Doktoru dediki Toprak pazartesiye kadar uyanmazsa yapacak bir şey yok artık..Kabullenip hayatıma devam etmliydim.Ki o akşam en yakın arkadaşlarımdan birinin düğünü vardı.Üniversite tayfası olarak uzun bir aradan sonra bir araya gelecektik.Eve girdim 1 saat uyudum.Sonra kuaför vs vs derken.Akşam üzeri başka bir arkadaşımızın evinde içmeye başladık.Ben düğüne zaten yarı nahoş gittim.( düğünü ayrıca anlatacağım)
Ve saat 23:00 gibi mesaj geldi.'' Uyandı''.Elimdeki şarap kadehi düştü..Ağlamamalıydım aksine gülmeliydim..
O saatten sonra her şeyin tadını çıkardım..Düğün sonrası bara geçildi.Gece 3 dü ben daha içiyordum.Sıra evlere dağılmaya geldiğinde ben kendimi yine hastahanede buldum.Ne olur ne olmaz diye bagaja yedek kıyafetler koymuştum.
Sabaha kadar uyanmasını bekledim.Sabah onu uyanık gördüm..Eve uçarak geldim sanırım...
ve hayatımın en anlamlı en güzel haftasonlarından birinide böylece bitirmiş oldum..

haftasonuna ait detayları ayrıca yazacağım:)çok güzeldi..ve ben çok değiştim sanırım artık..

cambaz

2 yorum:

cem dedi ki...

gözünüz aydın, acil şifalar diliyorum...

kendini bilmez bir deli dedi ki...

çok teşekkürlerr