Perşembe, Aralık 29

Y harfi..

Yıllar önce 18 yaşındaydım daha.Kahve falı nedir ne değildir haberim bile yoktu.
Üniversite puanlarım yeni gelmişti ve ben İzmir-Ankara dışında hiç tercih yapmayacak biri olarak rahattım .İstediğim yere gidiyordum nasılsa.
Bir akşam bir arkadaşıma gittim.Beni daha önce hiç göremeyen hiç tanımayan teyzesi de vardı orda.Kapıdan girer girmez sana fal bakıcam kahve yapın dedi.

ve anlatmaya başladı.içinden su geçen iki köprülü bir yere gideceksin.Asla mesleğini yapmayacaksın.Herşeyi hep en zorundan başaracaksın.Hiç birşey kolay olmayacak senin için.Baban ölmüş senin bir kız kardeşin var.Öğretmen gibi birşey olacak bu( daha onun sınava girmesine 2 yıl vardı ozaman) ve senden önce evlenecek.
Sana üniversitede biryerlerden sebepsiz para gelecek( hep burslarımla okudum ayrıca).
Sürekli suyla içli dışlı olacaksın .Su ile uğraşan biri girecek hayatına ama 4-5 yılı var.Adının içinde Y harfi olan biri ile çok mutlu olacaksın senin kaderin bu.
ve daha birçok şey geleceğe ait.

O zamanlar gülüp geçip İzmirde köprü aramış ve aman yaa demiştim..
Sonra ne mi oldu....
8 tercihimden en yüksek puanlı ve son gece ailemden gizlice yazılmış tek istanbul olan tercihimi kazandım.
Kardeşim öğretmen oldu..
Mesleğimi hiç yapmadım 8 yıldır reklamcıyım.
Hiç birşeyi hiç kolay elde etmedim..Hep en zoru oldu..Valla ya fakir edebiyatı yapmak için söylemiyorum:)
Çok ciddi bir hastalığı atlattım yan yatağımdakilerin bu hastalıktan ölümlerini izleyecek kadar kötüydü..
Şimdi o hastalığın biraz daha az kötüsünü yaşıyorum yine ve atlatmaya çalışıyorum..
Hayatımda çok sevdiğim ve bir daha asla böyle birini sevmek istemediğim uzun upuzun bir ilişkim oldu.Çok çok mutlu oldum .Öyle mutlu oldumki yaşadığım en boktan anıları unutma kabiliyeti kazandım.ve isminin içinde Y harfi var.Ama sizde biliyorsunuz kısa bir süre önce bitti..

Bir haftadır beni Yılmaz isimli biri ile tanıştırmaya çalışıyorlar.Kendisi brokermış,boyu boyuma uygunmuş,benim gibi gülmeyi yemeyi çok severmiş..
-miş -muş...Ama ben ısrarla hayır diyorum.Tanışma ihtimalim olan yerlere gitmiyorum..Zaten hayatımda birini istemiyorum..

Sanırım kafayı yiyorum..
Birileri etarnel sunshine of the spotless mind daki teknolojiyi bulmadı mı daha?

cambaz

Hiç yorum yok: