Perşembe, Ekim 1

ne yazdım ne anladınız bi söyleyin yaaa..

yeni revizeler içindeyim bugünlerde ..
son 3 gündür böyleyim..
bu sabah yine kalkıp erkencikten kargalar kahvaltı etmeden yürüdüm biraz sonra biraz koştum..
sonra eve gelıp dar jeanimin hala dar olduğunu görüp aaa dedim ne kadar koşucam:D:D:D

üye olduğum bir site vardı.tek bir kişi için ordaydım..sildim kendimi ordan..dedim buyur senin burası, nasıl istiyorsan öyle kullan..zaten bir kaç zamandır huzursuz hissediyordum kendimi ben nasıl böyle bir yanılgıyla bir sitenin peşinden sevdiği adamı kovalayan olurum..kovalamıyorum artık..arkamdan birşeyler dönüp dönmediğini anlamak zorunda hissediyor olmam niyeki ? zaten öğrenmem gerekirse birşeylerin döndüğünü ,birgün mutlaka öğrenirim daha öncede böyle olmadımı ..ve inanırmısın huzurum var kendi huzurum ama..beni ilgilendirmeyen konuların hiçbiri ile muhatap olmayacağım artık...böyle daha iyi..bilmem gereken kadarını bilmem gereken zamanda bilmek en iyisi...hep daha fazlası beni üzmenin ötesine taşımadı hiç bir zaman..

önemli olan iki kişinin arsında olanlar değil mi aslında ?..aşk, tutku , saygı ,önem ...sevgi değil bakın söylediğim..dün gece düşündüm de herkes herkesi seviyor zaten biraz yada çok..o kelimeyi istediğin an kullan ne farkederki karşındaki nasıl anlasın sevdiğini söylerken sevmediğini yada sevmediğini söylerken sevdiğini..-seni seviyorumm , - bende... ee sonrası? dön kıçını uyu aynı yatakta..evet evet sevgiden ölüyorsunuz haberiniz yok.. oysa bir bakış, alıp koynuna uyutmaya çalışmak yada ısıtmaya...bunları yaşarken istersen sonsuza dek konuşma..işte bu asıl olan.. ozaman ne 3. şahısların ne başkalarının ve o yatağın sınırları dışındaki dünyanın önemi kalmıyor..zaten böyle bir yatakta başka sorunlara kişilerede yer kalmıyor o tutkudan..

benim için önemli şeyler için uğraşacağım artık.hayatıma etki edecek anlar için çaba sarfedeceğim..gerisi boş...

işte hayatımdaki değişim demeyelim de aslında uzun süredir tamamlanmayı bekleyen revize süreci bitti artık..2008-2009...ama daha iyi hissettiğim daha iyi kararlar aldığım kesin artık..en azından daha sakinim..

tabii dün akşamın eğlencesinden de bahsedeğim azıcık , aslıcan tüm '80 nesli arkadaşlarına yemek verdi..yarısı tanımadığım insanlardı.ama hepimiz 80-86 yılları arasında doğmuştuk..çok güzel enterasan ve eğlenceliydi..bence bir kaç tane yeni aşk çıkar ortamdan hadi bakalım ikinci yemekte göreceğiz:) önümüzdeki ayki buluşmada neler olacak bakalım:)

PS:sevgilimde hastaymışş patlak dudağı acıyan bademcikleri ile montenegroda benim ilgimden yoksun :( ama uzaklarda şimdi çok çok çok .....hatta coookkkk....


cambaz
sizi seviyorum en azından bir çoğunuzu

2 yorum:

Tuana dedi ki...

Bizde seni çoook seviyoruz :))))
Hayatındaki yeni kararların güzel olur umarım :)

kendini bilmez bir deli dedi ki...

canımmmmm....yaa ben senı tanımak isytiyorumm vallaaa