Çarşamba, Eylül 30

ve bir ilk...

sabah 6 da kalktım..
30 dk tempolu yürüdüm..bu bir ilk...
30 dk koştum...
süperdi..
sabah sahil...
hiç sevmediğim martı kuşu bile güzeldi:)
ardından güzel bir duş
bir tabak müsli..
radyoda sabah haberleri..

ardından iş iş iş...şimdi oturmuş önümüzdeki haftanın planını yapmaya çalışıyorum..epey yoğun olacağa benziyor çünkü..sanırım hiç istanbulda olmayacağım..

akşama en sevdiklerimden biri ile güzel bi kahve planını düşünüyorum bugün güzel geçsin istiyorum..

yazdığım hikayeyi bitirmeye çalışıyorum.dün gece epey uğraştım sanırım bitecek:)

birde bu aralar ödüllendirilmek istiyorum..evet artık bunu istiyorum..iyi bir çalışansam iyi bir sevgili iyi bir hayat sırdaşı iyi bir dost yada iyi bir destekçiysem birçok insanın hayallerine yaptıklarına ...bunların küçücük sürprizlerle bile olsa ödüllendirilmesini istiyorum..ee isteyenin bi yüzü vermeyenin iki yüzü kara demişler..ben istemeye başlıyımda gelir belki bi cevap ne dersiniz...

sevgiler

cambaz...

Hiç yorum yok: