Pazartesi, Ekim 26

gönderilen mektuplar..

saatlerce dipdibe olsak bile elimi hiç bırakmadığın için.
en çekilmez yanlarımı bile sevdiğin için..
şımarık çocuk halini hep koruduğun için..
arada beni benim silahlarımla vurmayı denediğin ve bunu gülerek bitirdiğin için..
kızdığımı anladığın andaki o ne yapacağını bilmez surat ifadene dayanamadığımı bildiğin için..
daha çoook inanılmaz anılar yaşatacağını bildiğim için..
kimsenin ilşkisine benzemediğimiz buna hiç izin vermediğin için..
tembellik yapmayı sevdirdiğin için..
hayatımın geri kalanında belki olamasanda, olduğun her an için şükür etmeme sebep olduğun için..
seni ilk tanıdığımda dünyadaki son erkek sen olsan dönüp bakmam lafımı yedirdiğin için:)
kimselere benzemediğin beni kimselere benzetmediğin için..
beni değiştirmeye çalışmadığın ama her değişken evremi saygıyla karşıladığın için..
arada ikimizinde ayrı ayrı büyümesine izin verdiğin zorlada olsa banada izin verdirdiğin için..
hasta olduğum gerçeğini hiç kabul etmediğin için..
2 hafta önce çok içip bütün gerçekleri bana tek tek anlattığın için:)..
bu blogu bana açtıracak kadar kendini sevdirdiğin için...
o bitmek bilmeyen egonun bile beni sevdiğini bildiğim için..
beni kendin gibi ukala bi çocuk yaptığın için..
ve biz kelimesi için sana çok çok çok teşekkür ederim..iyi ki benimsin..

sevgiler

cambaz..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Birşey değil :p

kendini bilmez bir deli dedi ki...

uyuzsun işte uyuz:)