Salı, Ocak 27

karaladım.......

bugün musmutlu uyandım oysa uyurken hıcde oyle değildim....
acaba uykumda bırşey mı oldu...
bilmem olmuşmudur sizce:/
dün bütün gün süperdim..yani acayip neşeliydim..ne olduysa akşam üzeri teyzemle konusurken oldu...kendimi ifade edemediğimi anladığım anlarda artık kendımı tutamıyorum..bu gerek ağlamak olsun gerek bağırmak olsun kendini gösteriveriyor...
her ne kadar yaklaşık 8 yaş buyuk bır teyzem olsada olmuyor işte..çıtır teyze..
kimseye yaranamıyorum ailemden,,,
kimse amanda cambaz şuda iyi demiyor..
bunu çok takardım eskiden aman yarabbı annem beğendi mi hayatımı yok dayım aferın desin diye yırtınırdım herşeyin en iyisini ben yaşamalıydım..
ama bıraktım artık bir yıldır umrumda değil kimse..ben mutluysam olaaa olaaaaaa hayat harika....
bıraz gec anladım ama olsun :D hayatımı kımseyı mutlu etmek uzerıne kuramam kı..annem üzülür dayım bozulur ...nereye kadar..ben varım..ben mutluysam beni seven herkesde mutlu olmak zorunda artık..
ee tabı bızımkıler bunu yenı algılıyorlar..şimdi birde bu garip gelıyor tabı onlara..dun artık dedim teyzeme ;soyle ablanada ben hayatımdan o kadar mutluyumkı sizin anlayabileceğiniz bir konu değil bu...yanı resti çekmekten bahsedıyorum...ben hayatada size restı cektım dedim artık:D
ama bunu anlatabılmek zor oldu ,anlatırken herşeyden konuşmak benı yordu..hem sınır boşalması diyelım hemde benım sulugözlülüğümden anam bı baktım ben ağlıyorum..eve böle salya sumuk yurudum.. o arada kurbiyi aradım yavrum oda bu deliye ne oldu dıye anlamaya çalıştı ama sanmıyorum anladığını:)
eve girdim ..yok yetmedı..gülü aradım dedim çabuk gel benı al bırseyler yap daraldımmm...geldı hemen allahtan..bakkaldan bi şişe şarap aldık..ver elini Nakkaştepe:D bir saatte içtik ...o kadar güldüm ki bir ara sanırım altıma kaçırıyordum..ben bu deli kızı sevıyorum hakkaten,öfff evlenıp de bı işe yarayacak sankı:(
işin özü benım zamansız gelen delirme anımı gül ve bir şişe şarap eşliğinde yok ettik..o sevgilisine gidecekti hemen eve bıraktı benı ama k....k:D annem döndüğümde aman allahım melekti melek..ben iki hafta sonra gidiyorum annecim önce ankaraya sonra izmire sonra eve gideceğim dedi...önce üzüldüm sonra dedim olması gereken bu....
neyse iyiyim şimdi..musmutluyum yine..bi sebebide yok...olmaması dahada ıyı dimi:D

PS: Kaan seni rezil ediyorum burdan; sen benimle her düştüğümde dalga geçip rezil edermisin..al işte en azından ben düşüp biryerlerimi kırmıyorum....hahahah...birde benden saklıyormuş..ayol gül dünyanın bir numerolu dedikoducusudur nasıl öğrenemedir yıllardır:D Natalicim allah sana kolaylık versin...okuyormussun sende blogu umuyorum anlayabiliyorsundur,mucux

cambaz
seviyorum sizi...en azından birçoğunuzu..

1 yorum:

gribulut dedi ki...

mutlu olunca herşey yolunda. mutluluk insanın kendinde bitiyor, hayatta herkezi memnun etme gibi bir ihtimal yok, o yüzden birilerini memnun etmek için kendini feda etmemek en güzeli. :)