Çarşamba, Kasım 12

sürpriz neymiş.....???

şimdi bir oylama yapalımmm..bakalım sürpriz neymiş?...


bir sevgili..şöyle en aşk kokanından...en huzurlusundan...yada en huzurzusundan?
Yeni bir iş? şölee tembel tembel olan ama en paralısından?

taşınıyorum? yeni bir ev ,yeni komşular?yeni anılar?
bir vespa?ayağımı rüzgarlayacak...
baharda bölee sahil boyunca bip bip çiçekli kaskımla salınsam mesela?
minik bi kalp? eve geldiğimde evin bütün soğukluğunu yemiş bitirmiş mesela:)?
hadi bakalım....yorumları yayınlamayacağım rahat rahat yorum yapabilirsiniz bu arada:)

5 yorum:

http dedi ki...

kesin eve bir hayvan alıyorsundur...

en yakın bu görünüyor şu an için...

Beter Böcek dedi ki...

Minik bir kalp :))
Eve gelince insanın içini ısıtacak türden. Ben 3hafta sonra inşallah K9 alacağım o yüzden aklıma direkt bu geldi :)

Godsyndrome dedi ki...

Sahip haleti ruhiyye itibariyle sevgili olmaz.İtalya hollanda arifesinde iş olacağını da sanmıyorum.okullar açıldı evi zor bulursun bu saatten sonra Malum kış geliyor vespayı da sanmıyorum artık.Havhav demek istiyorum:)

miracsaral dedi ki...

Tabi ki minik bir kalp, eğer soru buysa ve kızların biraz tanıyorsam. Çünkü en az masrafla, en çok mutluluğu bir "puppy" verir..

crema dedi ki...

bippbipp vespa kokusu bu,ama büyük değişimler derken ne kadar bunu kapsar süphelerim var:)
yaw sarı kasket ne de güzel olur.bu arada ben o saydıkların hepsinin olduğu bi toptan süpriz paketi istiyom kendime,nereden bulunur acep