Perşembe, Kasım 13

saçmalık bilmem kaç oldu artık saymıyorum...

ne çok yorum yağdı aman yarabbi:) bu kadar okunduğumu bilmiyordum şahsen gözlerim yaşardı.yani bu kadar güzel blogun içinde böyle salak saçma yazan birinin okunmasını ummuyordum..:( neysa tuyku sömürüsü yapmıyım dimi size:) azıcık bekleyın daha acıklamayacağım..birde beklediğim bir yorum var..o gelsin hemen açıklayacağım,söz:D

amsterdama gideceğimi unutmuştum ,geçen gün gül geldi anam o diyince hatırladım yaaa...orda soğukmuş hava şimdi ben cahil cühela nerden bilicemm:d zaten bu haftasonu alışverise çıkacaaadım.kaban almalı belki mont ve kaban ..aman bilmiyorum..kaban için önerilere açığım..

cumartesi akşamı levendizde yakın bir arkadaşımın doğumgünü var,aslında mekan eğlenceli de ben o mekanı yaşadığım birşey yüzünden sevemıyorum bir türlü.her gittiğimde eğlenıyorum oke de nedense oraya gidene kadar doğum sancıları çekiyorum..oysaa oooo kıralım tabakları modundayım..hazır rakı içmeye tekrar yeni yeni başlamışken hala böğürüyorum orası ayrı konuda ordaki ehli keyf lerle de alıştırmalarıma devam edebilirim dimi?uff bilmiyorum daha iyi bir program çıkarsa iptal edebilirim aslında..gıcık modeliyim bugün..sakinleştiricim nerde benım şu büyük boy olan :D

hade ben çalışayımm azıcıkkk...
sevgiyle -saygıyla -aşkla -tutkuyla- dürüstlükle -anlık değil uzun heyecanlarla-pişmanlıkla değil harcanan emekle ve tabiki sex ile kalın...sağlıcakla kalın...

6 yorum:

Tuana dedi ki...

Kaban olarak, uzun dik yaka beyaz kaban, ya da diz üstü beli kemerli ceket yaka gri kılçıklı kabanım var. İkisini de severek giyiyorum. Benim ki sadece bir öneri, sizin zevkinizi bilmiyorum :)

Keyif konusunda ben olsam Beyoğlu Elhamra Meyhanesine giderdim :)

İyi eğlenceler, keyifli alışverişler :)

serzeniş meraklısı dedi ki...

bu iş dizilere döndü, en heycanlı yerinde kesiyolar, büyük şeyler hep haftaya kalıyo ve hiç bitmiyo, açıkla artık yaa :DD
mont al sen mooont :Pp

PuCCa dedi ki...

beyaz kaban alma, 2 haftada bir kuru temizlemeciye gidiyo.. kuru temilemeciye verdiğin parayla yeni bi kaban bile alırsın.. bir kullanışta bile kirleniyo valla..
bence kahve al, bu aralar ekoselere de hastayım aslında ondan da alabilirsin..

süprüzünde kesin köpektir :ppP

kendini bilmez bir deli dedi ki...

pucca yorumuunu yayınlayamıyorum cunku suprız yorumunuda buraya yazmısınnn.....:) ama beya kabanı bılıommm ıgrenc bısey

PuCCa dedi ki...

ahahah dporu bilmişim o zaman..
bişiyi de bilmeyeyim yaa :Ppp

kendini bilmez bir deli dedi ki...

yok anam bılemedın okadar dıyım ben sanaaa:D