Perşembe, Eylül 25

uffff dayanamadım

uff dayanamadım yazıyorum işte,şifrelerimide değiştirdim,kaan üzgünüm:( kimse için özgürlüğümden feragat edemeyeceğim.buaraya yazılan çizilen kendini bilmez bir dizi mail ve yorum üzerine huzursuz olmamak adına bırakmıştım yazmayı ..ama bugün dedim offf banane kim mutsuz olursa olsun banane,hıh.
elimde italyay gidiş dönüş biletleri duruyor.saniye durmaz giderdim ama son iki gün.hatta bu geceyi saymazsak son bir gün herşeyin bitip artık sizin kadar sağlıklı bir insan olmama:) o yüzden riske atamam kaan.benden daha iyi biliyor olman lazım ama gelemem yanınıza:) biletler içinde çok teşekkürler,en yakın zamanda yanınızdayım.sizi huzursuz yapmaktan büyük mutluluk duyacağım:)
bugün sezai ile konuştum yarım saat sesini duymak çok iyi geldi bana,bayramda görüşeceğiz-balık rakı yapacağız ben.uff askere gidiyor pişticim yaa..buarada yerı geldikçe artık açıklayacağım takma isimlerimin kim olduğunu,çünkü buarası benim bahçem kimle ne yaşadığımı özgürce yazabilirim dimi.sadece 1 ismi açıklamayacağım ama bir sebebi olduğu için değil.onun takma ismini daha çok seviyorum..pişti= sezai. bu lakabı bana kendileri takmıştı bundan 3,5 yıl önce.hala o gece bütün ayrıntıları ile gözümün önünde.taksim bambi önü ,biz en yakın arkadşlarımızdan biri ile karşılaşıyoruz böyle anidennn gecenin 3ünde..kimse bilmiyor henüz ikili deliliği ozaman.sezai arkamızdan yaklaşıyor ve kulağıma PİŞTİİİİ diyor.ben gülmekten konuşamayıp meydana doğru yürüyorum...
böyle işte canlarım..ben daha fazla yazamayacağım bu defa pek bi yorgunluk çökti üzerime..
bugün anlatacak çok şey avrdı aslında ama susuyorum şimdilik.
yarın gidiyorum.
aynı anda yok oluyoruz yine şehirden...:)
sevgiler
cambaz

Hiç yorum yok: