Perşembe, Eylül 25

sobelendim,daha doğrusu sobelendi

cambaza bir blog arkadaşından sobe geldi bende açtım telefonu sordum kendisine,oda yavrum kuzu kuzu cevapladı.dün dayanamamış yazmış bir iki satır:) ama hala ne yaptığı hayatının nasıl olduğu kimlerle nasıl görüştüğü hiçbirşey bilmiyorsunuz,merak ediyormusunuz?


-blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

1,5 yıl önce başladım,günlük tuturuyordum eskıden.sonra son 4 yıl boyunca hiç vaktim olmadı birgün biri için özel bir yer yapmaya karar verdim sırf ona yazacaktım.sonra burası benim bahçem oluverdi özelliklede son 6 aydır.

-blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?

Aslında hayır kendımı nasıl hissettiğimle ilgili ve o gün ne yaşadığımla ilgili daha çok yazdıklarım.genelde direk isimler kullanmıyorum ama sanırım kendımınkı hariç diğer takma tüm isimleri açıklayacağım yakında:)

-blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

bilmem yıllarca sürdürebilirim,belki bir gün çocuğum olur ve annesinin ne deli ne dolu ne manyak bir kadın olfuğunu okur burdan.

-Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

henüz yeni aktif olan bir blog olduğu için,günde 80-100 kişi giriyor şimdilik bloga, hayatlarını bilmediğim 80 insan. Şimdi o seksen insan her gün bloga giriyor, yeni bir şey yazmadığımı görünce mutsuz oluyor. Kimseyi mutsuz etmeyi sevmem:)çokda megolamanım..:)

-Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

yok ama çalışırken yada evdeyken hep aklım bunu yazmalıyım şunuda yazmalıyım şeklinde çalışıyor.birde kimse bilmiyor kim olduğumu o beni daha rahat ve eğlenceli yapıyor aslında.

cambaz sana dedıkodu vereyım,natali ona aldığımız küpelere bayıldıı:D sen anladın ne demek istediğimi...

Hiç yorum yok: