Pazartesi, Eylül 22

sıkılan varsa söz yazmayacağım

bu kız bu enerjiyi bu mutluluğu nerden buluyor lütfen biri bana anlatsın.telefonda kahkahadan anlatamadı olanları bende hiçbirşey anlamadım.birisinden çiçek gelmiş ama çiçek acayip büyükmüş.anladığım tek nokta bu.ve buda diğer orkide ağacı gibi kendini ofisin salonunda bulmuş.ee bırde bir iş teklıfı var.yanı cambaz cidden kıskanıyorum bu hallerini ya.bu ne neşe bu ne hayat enerjisi bunlar ne planları ya..bunu al böyle oturt eve bak bak gül.bu böyle değildi ama yine çok gülerdi ama çabuk bozulurdu keyfi.şimdi yok hep neşeli hep gülüyor.hastalığından sonra böyle oldu.kimseye kızmıyor kimse ile kavga etmıyor herkese bır yol buluyor..bazen kötü olaylar işte böyle iyi bir şekilde etki edebiliyor bazı insanlara.cambazcığımıza da böyle oldu.aman nazar değmesin.ben bu gece nöbetçiyim,bugün bana anlattıkalrını paylaşırım belki sizinle.buarada benden sıkılırsanız söyleyin yazmam..cambaz okurlarımı sinir etme sıkma dedi çünkü..tek yorumunuzla bırakacağım,kızdırmam cambazı daha okadar yemedim kafayı:)

Hiç yorum yok: