Pazartesi, Ağustos 25

ve beklenen oldu

cambaz bu kadar açık seçik yazdığım için bunu okuduktan sonra çok kızacak ama yazacağım üzgünüm..ve beklenen oldu.bir saat önce aradım nasılsın diye,ses sanki mısırdan geliyor.ben güçsüzüm ben niye yapamıyorum diyor ısrarla.bu benım bu kızla kaderim resmen ,ben ona aşığım ama yaklaşık 3 yıldır bir başkasına olan aşkını dinliyorum..neyi yapamıyorsun diyorum,dinlemiyor bile beni..Kaan beynımı değiştir,Kaan kalbimi değiştir ,Kaan ne olur beni değiştir..tek kurduğu cümle bunlar.oysa onun kendini düşünüyor olması lazım şuan.aklına eseni yapıyor yapmak istediği herşeyi yapıyor olması lazım..İspanyaya gitmesi için yalvarıyorum bir aydır.Bayram tatilinde gel gönderelim seni diye..ama yok ..Cambaz ipin üzerinde iki kişi durmaya çalışıyor ama bu okadar kolay değil şuan yaşadığı dönem için..
ben anlamıyorum ne olur biriniz anladığını aynı şeyleri yaşadığını söylesin..nasıl hala sevilir o adam..nasıl bağdan çekimden aşktan bahsedilir..nasıl hala o adamın kendini sevdiğini düşünür..bunların yanında o kadar güçlü bir kızki,kimseden yardım istemıyor,kimseyi kendi ile sürüklemıyor.hala onunla yemek yiyen konuşan vakit geçiren herkes onun hayat enerjisine hayran kalıyor..bir ben bir Erkan Hocam birde Gül biliyor bu halde olduğunu ..sanırım içinde bulunduğu durumu unutmak için .....'yı düşünmeyi seçiyor..bulduğum tek açıklama bu..çok konuştum cambaz çok çok kızacak..ama biri bana bunun aynısını yaşadığını söylesin ve bende cambazın bu çıkmazını çözmeye çalışayım..buarada umarım bu blogun açılma sebebi şu ...... bu blogu okumuyordur...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben cambaz.....kaan inanmıyorum sana..wc ye gitmelerim kalmış bir tek yazmadığın..şifreleride değiştirmişsin yaa..bu yapılırmı bana...yaa lütfen ayrıntılara inme lütfennnn