Pazartesi, Ağustos 25

son dedıkodu..

hastalardan fırsat buldukça cambazın eski yazılarını okuyorum..ve sizden gelen yorumları okuyorum..azönce aradım kızımızı..kendilerinin sinirleri laçka olmuş.ne desem gülüyor,ne söylesem olur tamam diyor..sakinleştirici içmiş olmasından korktum önce ,çünkü nasıl alkol yasaksa oda yasak ,ama cambaz bizim sözümüzü pek dinlememiş alkol almış..sonuçların niye bu kadar karışık çıkmasının bir açıklaması var yanı.burdan cambaza söz geçirbileceğini düşünen varsa bana yardım etsin..son 10 gündür almadığına dair yemin etti,zaten almamışta.ama ondan öncesi fena...
gerçekten yardım edebileceğini düşünenler bir fırçalasın şu kızı.her ne kadar güçlü görünmeye çalışsada çok yardıma ihtiyacı var.şımarıklık yapmaya gülmeye ve güzel şeyler duymaya herzamankinden çok ihtiyacı var..çok gariptir ki bu süreçte yalnız kalmayı isterken herkes o yeni insanlar tanıyor sürekli.şimdi dilimize dolanan bir isim daha var,adını söylemeyeyim kısaca sarı demem yeterli sanırım cambaz bahseder size..tek keyfi yerınde olsun sorun değil ama yine .......'dan (ondan bahsetmem son bir emre kadar yasak) bahsedip ağlayacak çok seviyorum diye..bu nasıl bir sevgi anlamıyorum ama kıskanmıyorum değil hani.3 yıldır hep artan bir sevgi nasıldır acaba,ondan bahsederken hep iyi bahsetmek onun sizi çok üzmüş olmasına rağmen, adının ilk harfini duysa yüzünün gülmesi nasıl bir sevgidir..ve aramızdaki bağı sen anlayamazsın kimse anlayamaz diyip onun hakkında ağzımı açsam panter kesilmesi nedir nasıl bir bağlılıktır çözemedim..ve cidden kıskançlıktan deliriyorum..yalan yok..
neyse dün sesi okadar kötü geliyorduki ,konuşmak değil nefes almaya gücüm yok dedi ve kapattı teli..eminim yine o çok bağlı olduğu sevgisi dir o güçsüzlüğün sebebi..neyse konuşmayacağım daha fazla gerçekten çok sinir oluyorum..
akşama nöbetim var şimdilik esen kalın..

birde cambaz onun dili ile yazmam için çok söylendi umarım becerebiliyorumdur.
hey cambaz sen şimdi deliriyorsun değilmi ekranın başında..ama yağma yok çarşamba günü nasılsa koparacaksın kafamı...:D

Hiç yorum yok: