Salı, Temmuz 15

kan kusmak kızılcık şurubu içtim demek

aşağıdaki yazıyı yazalı daha 2 saat olmadı meğer ne çok okuyan varmış yahu,mutlu oldum valla:)ne çok yorum bırakmışsınız,geçer üzülmeler mi istersiniz yoksa kendi hikayesını anlatanını mı ama içlerinden biri şu isimsiz olan beni üzen bircümle yazmış;bence bunu kendine yapma...

üzüldüm valla ne yalan söylıyım..kendime birşey yapmıyorum.sadece çok açık sözlüyüm bu konuda kan kusup kızılcık şurubu içtim demiyorum..neysem onu söyluyorum ve inan mutluyum bundan sayın isimsiz.hiçbirşeyi eksik yaşamıyorum anlayacağın..

birgün gelecek herşey bitecek..yeni heyecanları aşkları paylaşacağım sizinle.ben bu basitçe yazma işini çok sevdim çünkü..ama ne kadar sürer bilmiyorum belki bir gün belki bir ya belki 1 yıl.biraz daha dobra dobracılık oynayacağım..ama söz ilk sizin haberiniz olacak herşeyden...

Hiç yorum yok: