Salı, Temmuz 15

15 temmuz

bazen canınız bir şeye sıkılır,işe-yola-patrona-arkadaşa-eve-ev sahibine-müşteriye herhangi birşeye ciddi yada değil gerekli yada gereksiz..ve sadece 1 kişiyi görmek istersiniz.o 1 kişiyi gördüğünüzde herşey bilirsiniz ki herşey geçecek-bitecek en azından onu gördüğünüz sürede dünya üzerindeki herşeyi unutacaksınızdır bilirsiniz.sizin varmı böyle biri? yoksa eğer edinin hemen bir tane.ama öyle biri olsun ki bu hep görebileceğiniz biri olsun.gerçi seçmeklede olmuyor.o böyle kendiliğinden giriyor hayatınıza öylesine biri oluyor önce ,sonra herşeyin sonu o oluyor.sevindin onu gör-üzüldün onu gör-ağladın -kovuldun-düştün-hastalandın...herşeyde onu gör geçiyor oluyor..belkide bu dünyanın hayatın hatası ,bilmiyorum.benim hayatımda var böyle biri.çok şanslı biriyim derdim eskiden.benım net ve kesin bir ilacım var derdim..şimdilerde ilacım piyasadan kalktı..artık yok..ben her olağan dışı birşey yaşadığımdan elim kolum onu arar buluyorum kendımı..veee bulamıyorum..nasıl bir duygu bu bileniniz varmı? ben tarif edemıyorum.ne kadar arasamda bulamayacağımı biliyorum...bu herşeyi unutturan bırı belki sizi üzmüş olabiliyor ama inanın yaşattıkları unutturdukları herşeye bedel oluyor.kormayın bunu yaşamaktan ,bırakın biri size gerçek dünyayı unuttursun ve bu 'O' olsun..

anlayacağınız üzere benım bu gece 'o'na ihtiyacım vardı.bencilce çocukca artık bunun adı herneyse ...uff neyse çok acıklıyım bu gece yeter bu kadar,ayşecik modumdan silkinmeliyim hemen....

Hiç yorum yok: