Cuma, Temmuz 18

Aslı 'cım ( ikinci isimsiz okuyucu) mutlu olmana çok çok sevindim..ve haklısın yok benden bir tane daha...anladım kii bugün yok ..şu aşk denen mefhum varya inanılmaz güzel inanılmaz yüce bir duygu ama bir okadar da balon gibi sivri bir iğneye tahammülü kalmıyor en tepelere çıktığında.ben iğnemi yedim bugün.balon paramparça yerlerde....

ahh be diorum sadece ahh kurbagaalardan ölesiye nefret eden kadın ne gerek vardı bunlara..

sadece blogun adı böyle kalacak bundan sonra,en kısa sürede de başka bir yere yönlendireceğim sayfayı.adınada

bu haftasonu bozcaada da olacağım..çok eğleneceğim .bundan 2 saat önce hayıflanırken şimdi sabırsızlanıyorum..pazar saçmalıklarımdan bu hafta mahrumsunuz...

byeee
PS: artık tek isimsiz sensin kaprisli okuyucu..:) yorumlarını yayınlarım bak kim olduğunu söylemessen...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir gizin arkasına saklanmak ve bundan medet unmak benim tarzım değil.Benim bu gizden umduğum bi medet yok ama insan zaman zaman tarzının dışına çıkabiliyor.
Bu gizle senide yormak istemem fazlası sıkıcı gelebilir.O nedenle özür diledigimi bilmeni isterim.
Şimdi düşündümde Özür dilememin nedeni birazda korkudan açık yüreklilikle söyleyebilirim.Blogun kraliçesi sensin ve ben 1.isimsiz koltugunu kaybetmekten bile korktuğumu gösterdiğim tepkide fark ettmişsindir ki isimsiz olma mecburayetimi anlayışla karşılamanı umuyorum
Affet beni kraliçem diyorum. 007 ajan nidalarıyla tabi ki:)
Şöyle düşün;şu an kendime hayali bir isimde uydurabilirdim ama bunu tercih etmek istemiyorum.Bi arkadaşim bana internet holihop gibi bi moda. Yalan ... demişti. Bende bu yalanın parçası olmak istemiyorum açıkcası
Dikkat edersen ben hiç yorum yapmadım yazılarına.Bir soru sordum sadece ve açıkladım sana o sorunun nedenini-sorma anını.Yorum sistemini bir iletişim modullü gibi kullandım. Belkide diyebilirsin ki benim e-mail adresim biryerlerde var.Ben zaten buna açığım.
Belki bir yerlerde e-mail adresin olabilir. Ama onu araştırmaya gerek bile duymadım ki bu sana sana saygısızlık olur.Cürettinde sınırı olmalı. Yorum bölümünü esnekliğine karşın e-mail adresinin özerkliği gibi .
Hem diyer yazdıklarımda yorum değil ki zaten.O yuzden yorumları yayınlama diye yazdığım yazının sonuna not bırakıyorum.Bir konuşma anı.İki kişi arasında ki konuşma ne olursa olsun. Basitte olsa çok özelde olsa özel hayatta girer sanırım. Mesela sen o soruyu yayınladığında utandım biraz:).Bak bu bana bu soruyu sordu gibi oldu.O konuda sana hiç kızmadım çünki hata bende ama anlattığım gibi bi andı ve sende bir refleksle kullandın ki bunu-iletişim kurmak için başka bir yol yok tabi-sorumu yayınlayarak kendi içinde cevabı yapıştırdın elbette-doğal olarak-
Yorum yaparsam yayınla.Zaten yorum yaptığımda yayınlanmasını isterim.
Şimdi eyer istersen ve benide koltuğumdan etmezse-yani sana sıkıcı gelmezse isimsiz1 kimdir oyunu oynayalım.
Eyer daha karmaşık bir oyun kuramı geliştirmek istersen bir öneri kraliçe kimdir sorusunu ki benim için geçerli bi soru devreye sokabilirsin.Ve oyunu daha zevkli hale getirebilirsin.Herkesin hamlesi herkesin bakış açısına göre kurullsun ki cümeler özgür olsun.Soru-cevap şeklindede olabilir mesela.Hamleni yazılarının sonuna bi not gibi bırak ki ben oradan görebilim.Ama yazının sonunda neden o notu bıraktıgını hiçkimseye ama hiçkimseye söyleme bu da blog okuyucalarının gizi olsun.Eyer söylersen oyun bozulur:(
Senden ricam eyer bu oyunu oynamak istemezsen-BUNU KESİNLİKLE YAYINLAMA-beni çok utandırırsın çünki:):)
İlk hamle-isimsiz1
-merhaba-