Pazartesi, Temmuz 23

Elveda..

Çok yalpaladım..
Gittim geldim..

Hep çok sevdim..
Çok sevildiğimi düşündüm..

Her şeye göğüs gedim.
Yapabilirdim..

Her defasında sıfırdan yeniden yapabilirdim..Onunla..Yaşadığımız kötü hiç birşeyin ne önemi vardı..
Ben yapabilirdim ..Tek başıma olmadı..

Ne yaptım ettim de olduramadım.Mazhar' ın dediği gibi..

Ve bu sabah silindiğimi gördüm tek tek..Bütün her şeyimin..

Canım acıyamadı..Ağlayamadım...

Bitti..Bütün anlattıklarıma kendi kendime devam edeceğim..Okul projesine..Vakıfa..
Ama burda herşey bitti.

Burda yazıyor olmamın hiç bir anlamı yok artık ben ne kadar bu sayfalar benim desemde aslında onundu..Belki başka bir yerlerde yazıyor olurum ama burda daha fazla devam edecemeyeceğimi biliyorum..
Beni okuduğunuz eleştirdiğiniz..Dinlediğiz..Bazen kızdığınız ,bazen hak verdiğiniz, yanımda olduğunuz her kelime için teşekkür ederim..

Hayat benim için sıfırdan başlıyor artık bu defa gerçekten sıfır noktasındayım..

Elveda..

Cambaz



Hiç yorum yok: