Pazartesi, Temmuz 9

Allam ben naptııımmm

Bu kitap yazma işi hiç bana göre değilmiş.
Sürekli geçmişteki şeyleri hatırla.
Yazdığın yazıları şiirleri derle topla..tekrar oku tekrar hatırla..
O zaman dinlediğin şarkıları dinle ki yazıyı toparlarken o anı hisset..vs vs uff çok sıkıldım resmen.Hiç doğru bir zaman değil bunu yapmam için.O anıların hepsinin a. koyasım var çünkü!!

Vazgeçiyorum..Maili attım bile yayın evine ben yapamıyorum dedim.Bakalım adam ne diyecek.Aman yaaa kork kork nereye kadar.Ayy yapmasamıydım.Uff beni sen yaparsın diye ikna edecek biri yok ki etrafımda.Evet gaza ve yüreklendirilmeye ihtiyacım var ne olmuş.Siz her boku kendiniz yalnız mı yapıyorsunuz ayy maşallah..Tövbe tövbe...
A.q. bütün yakın arkadaşlarım bir anda singlelıktan couple durumuna transfer oldu.Ne oldu eros hepsine mi kodun geçtin? Bu sebeptendir ki sürekli yeni aşk yaşama durumlarındalar.E hal öyle olunca beni destekleyecek bi insan evladı kalmadıııı.Zaten kitabı da beni destekleme rolü üstenmeye meraklı 3-5 salağada anlatmam herhalde ,bilen insan bir elin parmaklarını geçmiyor...Offff daraldım.
Yapamayacağım gerçekten olmuyor:( İki ileri bir geri gidiyorum.Pes ettiğime inanamıyorum.Bakalım yayın evi ne diyecek:/


cambaz ,sik kafalı!!

Hiç yorum yok: