Pazar, Nisan 29

ve sonunda..

Her şey bundan 4 yıl önce yani sanırım hastalığımı kötü bir tesadüf eseri öğrenmem ile başladı.
Bildiğiniz lösemi teşhisi konmuştu ama türü değişikti yavaş ilerliyordu vs vs.
Sevgilimden yeni ayrılmanın yanında hayatımda çok garip bir deneyim yaşadığım günlerdi.
Önceleri anlamadım hastalığın ciddiyetini alkolü sigarayı bırakmadım bir tuhaftım anlayacağınız.
Beni sürekli okuyanlar hatırlar.
Çok gayret ettim çok çabaladım..Üstelik de yalnızdım.Ailem bilmiyordu söyleyemezdim..
Arkadaşlarımdan sadece ikisi konuyu en ince ayrıntılarına kadar biliyordu.
Düzeldim öyle yada böyle sağlığıma kavuştum.Herşey normale döndü sevgilimle yollarımız yine kesişti..
Hayat yine çok güzeldi..

Aradan 4 yıl geçti..
Yine ayrıldık..
Ve bu defa kanser başka bir yerimde çıkıverdi aniden..
Tedaviler..İğneler hatta bir de ameliyat..
Kötülere birşey olmaz derler ya aynen öyle ben yine düzeldim bir ay önce..
Evet bir yıl boyunca testler sürecek ama artık iyiyim..

Bütün bunlar yaşanırken ben kanserli hastalar özellikle çocuklar için birşeyler yapmalıydım.Önce bir hastanin yapılması için bazı hayırseverleri topladım.( bu arada bu blogda hiç bir detay özel isim vermiyorum bana ayrıntılı birşey sormak isterseniz mesaj atın)
O hastahane uzun süre prosedürlere takıldı açılamadı 4 yıl oldu.Ve birden hoop mucizeler gerçek oldu hastahane açıldı.
Bu defa bir vakıf açtık hastahane için.Özellikle fakir çocukların tedavileri gerekli olan parayı ayarlayabilmek ve kolay donöt bulabilmek için.
Ve ben o vakıfı Zürihte bir vakıfla eş yapabilmek ve dünyadaki olanaklarından faydalanabilmek için başladım çalışmaya..
Önce para gerekti vakıfıb kendine yetecek parasını ispatlayabilmem gerekti.kaç kapı çaldım kaç kişi ile görüştüm bilmiyorum.En son hiç olmayacak birine ki hepiniz tanıyorsunuz yalvardım resmen..ve oldu..Paranın meblağı çok yükseti bu sebeple parayı işlemler bitene kadar vakıfın hesabında kendi adıma koruma altında tutacak ve işlemler bittiğinde parayı ünlü iş adamımıza geri verecektim.
Her şey beklemediğim kadar hızlı gerçekleşti.
Zürihe gittim bir günde onaylandı finans tabloları.Ve bu hafta heyet incelemeler için geldi.

Resmi belgeleri hala görmedim ama gelen yetkililer çok iyi iş çıkarmışsın dediklerinde bütün makyajım çoktan yanaklarıma inmişti.

ve ben yine yalnızdım..
Bu defa mütevazi olamayacağım..
Ben bu defa cidden çok güzel en bi güzel bir delilik yaptım.

Yanımda olmaya çalışan bana inanan en heyecanlı anımda bana 'Sike sike yapacaksın' mesajı atan kurbağaya buradan teşekkür etmek istiyorum.

oh be yazdım sonunda:)

Cambaz




Hiç yorum yok: