Salı, Mart 13

hayır ,hayır demektir..

Daha öncede yazdım ..Biri ile birşeyler olmadıysa geçmişte sonra birşey olmayacağı bellidir.
O yüzden de uğraşmak çabasızdır.

Cambaz nasılsın ? Yeni işin hayırlı olsun ( ulan 5 ay oldu)
Gecikmiş çiçek için kusura bakma( bende bir saattir ne alaka diyordum)
Neler yapıyorsun bu aralar? ( sevgilinden ayrılmışsın duydum geç kaldım mı acaba ? sorusunun yandan tır yemişi)
Bende bildiğin gibi çalışıyorum her zamanki yoğunluk seyahatlar vsvs ( sevgilim yok hala one night stand takılıyorum demek istiyor burda)
.................... ( sessizlik olur)

Bu hafta ne yapıyorsun Cambaz????

Ve burda kopar giderrr Cambaz....:)

Bir kere hayır cevabını aldığınızda bilin ki o hayırdır olmazdır sevgili eski hayırlarım!!Ki ben bu adamın evlilik teklifine hayır dedim.Aslında severimde kendisini çokda arkadaş olunasıdır..Ama olmadı mı olmuyor işte..

sevgiler
cambaz..

Hiç yorum yok: