Salı, Mayıs 24

29

29 oldum..
Bu yıl öyle geçtiğimiz senelerdeki gibi doğumgünü kızı rolümü hiç oynamadım.Hatta şımarmadım..Yadırgadım kendimi ..
Neden bilmiyorum..
29 dan huzur ve sağlık istiyorum hepsi bu..

Sevgilim dahada güzel yemekler yapayım diye şaka şaka unutmamış istediğimi mutfak robotu almış.Denemek için sabırsızlanıyorum ama fırsatım olmadı henüz.Bütün bir pazar sabahını kalamışda eski günlerdeki gibi tembellik yaparak geçirdik..Nasıl özlemişim onunla yalnız sadece biz olmayı..

Artık burayı okumadığı için rahat rahat yazabiliyorum aslına bakarsanız.Bundan memnunumda diyebiliriz.Bu sebeple güzel yazılar var önümüzde..30 zumuza kalmadan neler neler yazacağız göreceğiz..

ALDIRMAM HİÇ YAĞMURLARA BENİM GÜZEL HATALARIM VAR...
BİR AN BİLE VAZGEÇMEDİM KENDİ YOLUMDAN:::

Hiç yorum yok: