Salı, Haziran 8

tarihi eski süresi uzun gurur tablomuz; Zagreb


Eski zamanlarda takım oyununa dahil olduğumdan o heyecanı bir parça algılayabiliyorum aslında.Belkide bu yüzden tribünde kaptanın sevgilisi gibi sakin oturmam gerekirken( en azından öyle olmalısın diyorlar ) recep ivedik gibi küfürler edip üzerimdeki hanım hanımcık mini elbiseme bakmadan bağırıp çağırmalarım.
Türkiyenin sutopu liginde en iyi takımı olmasına hatta sevgilimin Türkiyenin en iyi oyuncusu olmasına rağmen en küçüğünden en büyüğüne bütün maçlarında olmaya çalıştığım yetmezmiş gibi her defasında aynı heyacanı duyduğumuda saklamayacağım.Nedense çocuğunu yıllarca büyütüp yetiştiren bir anne edasıyla her galibiyetlerinde en az onlar kadar sevindim.Fakat bu en son Milli Takım maçları dizisi beni benden aldı.Ne de olsa 19 yıldan sonra Avrupa Şampiyonası oynama şansları vardı..Grupları sevgili insanının söylediğine göre zorluydu.Malta kolay yemdi,İspanya ya zaten bırakın galibiyeti yenilginin az golle olması tek duamızdı.Ama bir Slovakya var dı ki yorumu aynen aktarıyorum' 10 maç yapsak 8 inden yeniliriz 1 tanesini yeneriz 1 tanesindede berabere kalırız..' ama öyle olmadı..Benim sevgilim sevgili Milli Takım Kaptanı sayın sutopçumuz yine takımı ile harikalar yarattı ve Ağustosta Avrupanın en iyi 12 takımının gittiği Avrupa şampiyonasına gitmeye hak kazandı..Slovakya maçı boyuncaki heyacanımı gururumu ve ettiğim küfürleri size anlatamam hatta anlatmakta istemem zaten..:) Maç sonunda oyunculardan Can ın topu tribünlere atarak ağlamaya başlaması ayrı bir görsel zevkti.Gözlerimin dolduğu kısmını pas geçiyorum.
19 yıl sonra böyle bir zaferden ne kadar bahsetsek az kalır aslında. Fakat sevgili ülkemde futbolun dışındaki hiçbir spor profesyonel değerlendirilmediği için basından minik bir ilgi gördü..Bu kadar başarının yanında bu yıl Milii Takımlar basın danışmanını da buradan ayrıca tüm özverisi ve çabası için tebrik etmeden geçemeyeceğim.Bu başarı en azından diğerlerine göre daha çok ilgi gördü basından ama yinede olması gerektiği gibi değildi.

Umuyorum bu konu ile ilgili bir sonraki haberi ağıstosta Zagrebden bildiriyor olurum:)

bu maçların tarihleri 28 nisana dayanıyor,ama benim aşırı yoğunluğum sebebi ile ancak şimdi yazıya döküldü..Daha çok şey var anlatılacak ama sırayla..

sevgiler

cambaz..

1 yorum:

Hiç kimse dedi ki...

Oha, bir de sporla ilgileniyorum diye hava atıyorum ya. Ne haberim oldu, ne duydum. Vay be...

Çok sevindim ama, süper bir haber bu bence ya. İyidir iyi :)