Cuma, Nisan 16

hayal kırıklığım tüm yurtta ve yavru vatanda yankılanıyor..

dün gece uzun zamandır geçirdiğim en kahkahalı gecelerdendi.sex and the city 3 e malzeme olacak kadar çok dedikodu yaptık.güldük .içtik..yan masalardan önceleri rahatsız bakışlar gelsede sonraları masaya gelip oturanlarımı ararsınız yoksa 70 yaşındaki haliyle flört etmeye çalışanları mı??..çok iyi geldi bu kızlar gecesi.zaten 15 gündür ki balık krizimi dindirmenin ve verdiği sevnç de apayrı..garsonlar beni 1 yıldır balık yemiyorum falan sanmış olabilir.

işin özü çok güzel geçen gecenin ardından süper bir sabaha uyandım..02:00 de yattım ama 06 da uyandım..havada süper olunca tutamadım kendimi salacağa gittim kahvaltı ettim..ordan zaten sabahın köründe olan toplantıma geçtim..ama süper bi haber geldi ikinci toplantım iptal:D:D:D:D sen güzel bir cumasın yahu diyorum kendikendime..aman nazar değmesin...

birazdan çıkmayı planlıyorum..madem bize dönük değil bari bana dönük bir 16 nisan olsun değilmi..en sonki migren krizine sebep olan solaryumdan sonra denemediğim solaryumu bir deneyeceğim bugün ..sonra spor..akşamada bakıcaz artık..

hiç boşuna sormayın 16 nisanda havanın güzel olmasının dışında mükemmelliği tamamlayan ve günün anlam ve önemini taşıyan bir ayrıntı olmadı-pek olacağada benzemiyor.ben niye salak gibi bekliyorum çiçek çikolata kek pasta çörek börek orasını hiç sormayın..


sevgiler
cambaz..

Hiç yorum yok: