Perşembe, Ağustos 20

aklımı koru yarebbimmm

dün akşam kendimden korktum..çok korktum..
önce asmalıda içtim sonra nu terasta devam ettim,hatta bir ara absint diye tutturdum.ama en son içtiğimde hafızamı kaybettiğim için nane likörü ile kandırdılar falan beni.aman yarabbi sanki tüm yakışıklı erkekler güzel kızlar bir olmuş ordaydılar..off allahım sağa bak sola bak..beynım dondu.zaten okadar komıktık ki 10 kadar kız nereye girsek önce bir uuuuuuuuu sesi duyduk.ama işin ilginci butun yanımdaki kızlarda avda olduğu için millet bize bakıyor bizim kızlar millete gül ve bende terasında yanında barmenle dalga geçiyoruz..çok eğlenceliydi yaaaa.ama ben neden bilmiyorum bir süre sonra eğlenmeyi bıraktım.daldım kaldımmm.neden diye sormayın canım acıyor çunku.işte o an cambaz dedim ne oluyor? ben ben değilim..aklım bir konuda paranoya seviyesinde..düşünüyorum düşünüyorum aynı yerdeyım..gram oynamıyor..ama bu hale tek başıma gelmedim.getirenler utansın,hatta durup vicdan azabı çeksin..hıh...sorun orda..ne yapıcam işin içinden nasıl çıkıcam bilmiyorum.
sanırım bir karar vermem lazım. aşk mı akıl sağlığım mı:D abarttım tamam ama cidden keyfim yok..haftasonu bodrum gümüşlüğe kaçsam diorumm.bir kızlar partiside orda yapsak diorum:)
sonraki haftasonuda kemere davetliyim,hihi.birde orayı parmaklasam dıorum..

birde evin şeklini şemalini değiştireyim diorum..saçlarımı kısacık kestirip kızıla boyatayım.o çok istediğim dövmeden yaptırıp ..izmire taşınayım..ne dersiniz?

(aman allahım şizofren oldum sanırım evin şeklini değiştirmekten şehir değiştirmeye geldim..sen aklıma mukayyet ol allammm allamm)

cambaz

sevgilersss
saygıalrssss

Hiç yorum yok: