Çarşamba, Haziran 17

eften püften

şimdi ben yazmaya tekrar başlamak istiyorum ama yazamıyorum..basit ve salak yazılarda yazmak istemıyorum.ama sanırım yenıden başlamak için bana katlanmanız lazım bır sure..

dün en yakın ve tek kız arkadaşım olan mimar hanımla birlikteydik.evlenıyor br 10 güne kadar.müstakbel kocasıda bizimleydi..ay hem üzüldüm hem güldüm..koca adayı bıraz hatta bıraz fazla pinti sanırım:( delirtti beni resmen ki arkadaşımıda delirtmiş düğün hazırlığı esnasında..

bu öğlen sevgilim yemeğe geldi..kendileri kampta olduğu için görüşemiyoruz pek fazla:( canım benim çok mutlu oldum:)
yıllık iznimi almam lazım,sevgilimle ve ailemle tatilimi ayarlamam lazım..aman çok şey yapmam lazım sanırım:(ama param yokkiiii

bu kadar:p

1 yorum:

ay kopuğu(köpüğü) dedi ki...

en yakın arkadasım evlenmesin ama yaa... çok tuhaf olur herhalde.. değişik bi duygu..:(