Çarşamba, Aralık 31

cambaz is happy two zero zero nine


2008 i özleyecekmiyim?? sanırım hayır....hiç hoş değildi benim açımdan..kayıplarım beni bırakıp giderken yine arkalarından baktım kaldım..aynı 1998 yılı gibi...en değerlilerimin beni gelen yeni yıllarda yalnız bırakması gibi eski cambaz da başta olmak üzere sevdiceklerim ve en önemliside sağlığım (en azından bir süre) beni yalnız yapayalnız bıraktı...ve kurbağam onu bu yılın belli bir dönemi için sildim yok ettim..ve o dönemi hatırlamıyorum artık..neyse bu yıl neleri sildik defterimizden toplu halde ona bakalım ve sildiğimiz hiçbirşeyi istemiyoruz bu yıl ...yeni yıl dileğim sildiğim hiçbirşeyin olmaması ve gelecek herşeyin yepyeni taptaze olması...




***ıssız adamları -ıssız aşkları ,


***sağlık sorunlarımızı ,


***israili ,


***geçici olarak servis dışı kalan o hiç tanıyamadığımız dönemsel yok ettiğimiz kurbağayı ,


***özellikle sevgilisi-karısı olan erkeklere takılan aşık olan egosuz kızları ,


***karısına kız arkadşına aşık olduğu halde dönemsel heyecanlara yenik düşen erkekleri ,


***recep ivedik 'i ,


***esra ceyhanı'ı ,


***stressli markam .......vodkasını ,


***şirket içi dedikodu yapan patronları ,


***az maaş çok iş diyen yöneticileri ,


***ben senin en yakın dostunum diyip ertesi gün salakça evlenme teklifi eden dost bildiklerimizi ,


***hain pusuda...... diye başlayan şehit haberlerimizi ,


***kansere çare bulundu şeklinde sürmanşet çıkan gazete haberlerini ,


***büyük bir hırsla kesip parça pinçik ettiğimiz camel gömleği:) ,


***izmire taşınmama fikrini rafa kaldırayım cümlesini ,(zira ilk fırsatta çok istiyorum)


***dans etmemelisin sağlığın için hazır değilsin cümlesini ,




SİLDİM gitti...bu cümleler hayatımda olmasın ben gerisini halledebilirim..yapabilirim yane...
yeni yıla benden önce hatta 2,5 saat sonra girecek olan kurbağa burdan sitemlerimi yolluyorummm....çok çok kıskandım açıkçası bu kadar güzel bir şeyi yaşıyor olduğu için...

ben akşam ne yapacağım belli değil yani hangi programa dahil olsam bilmiyorum...hepside boktann bi tanesi dışında..belki annemle yemek yedikten sonra (anlayacağınız üzere annem bir süreliğine bende) çıkarım şu rograma katılmak için..

azönce beni yine salak sırıtmalara uğratan diyalog....


-?:seni seviyorum
-ben:tamam
-?:ne tamam mı ben sana seni seviyorum diyorum..
-ben:yaa pardon hayatım toplantı salonundayımda duymadım
-?:seni seviyorum,seni seviyorum,seni seviyorum,yaa cambaz ne zaman cevap vereceksın sen cevap verene kadar söylıycem...
-ben:tamam sen devam et:)
-?:cambazzzzzzz
-ben:banane geçen gün ben mesaj attım sen evap vermedin ohh olsun:)(bahanem beni bile güldürdü)
-?:seni seviyorum
-ben:bitanem sen beni ara tamam mı senin yeni yılında ben daha ofiste olucam
-?:bi kahkaha sesi,tamam sevdiğim arıycam seni...ama geldiğimde bi damla suya muhtaç bırakacağım seni unutma...

hepinize nice güzel seneler diliyorum..umuyorum hepinizin bu yeni yılda Allah müstehakını versin.....:D
seviyorum beni okuyan herkesiiiii....yani en azından biçoğunuzu,:D:D:D:D:D:D:D

cambaz

Hiç yorum yok: