Pazar, Kasım 23

selam,mecburi hizmete başlıyoruz:)

Cambazın yazdığı o iç karartan yazıdan sonra hoşgeldim değil mi?Çok uzatmayacağım..
Kızımızı kıramadım,ne yazmaya hevesi kaldı ne de bu blogu kapatmaya cesareti var..
Umuyorum çabuk döner.Eskisi kadar hevesli değilim burda olmaya..
İlk başlarda çok hevesliydim çünkü ona yakın olmak her anlamda önemliydi benim için itiraf ediyorum..Ama sizinde bildiğiniz üzere cambaz bana öyle bir rest çekti ki o sayfaları kapattık..
Onunda dediği gibi Arizonadayım.Onkoloji üzerine yapılan bir seminerdeyim..İç karartıcı konulardan söz bahsetmeyeceğim.
Cambazın bilmediğiniz bir aktivitesini yazacağım bir ara.Kendileri lösevin aktif bir gönüllüsüdür.Bir sürü çocuğu var kendisinin.Ona hayran hayran bakan bir sürü göz var..
Ve onu onların arasında görseniz emin olun sizde hayran olursunuz..
Bunu kimseye söylemiyor,ben ve asıl doktoru Erkan Hocam dışında kimse bilmiyor bunu yaptığını.Sanallıktan çıkmasının bir sebebide bu aslında biliyor musunuz?Onlara beyin olarak daha çok kanalize olmak istiyor.
Az önce aradı bi bardak kırmış ama hüngür hüngür ağlıyordu..Ben o bardağı günlerdir arıyordum dedi.Anlamadım yemin ederim..
Neyse aşağıdaki yazıdan da anlayacağınız gibi bir süre benimle idare edeceksiniz..
Ama sormak istediğiniz herşeyi sorun,o yanıtlayacaktır bana.

sevgiler
doktor K.

Hiç yorum yok: