Perşembe, Ekim 9

saçmalık 3

ofise girdim.günaydınnn die bağıra bağıra odama doğru giderken (ki bu aralar yeni saçlarımdan ötürü ayy kıçım tavan yapmış durumda böleee havalı havalı salınıyorum) ofis yardımcımız masanda yine garip bir kutu var az önce geldi dedi..cidden garip bir kutu,üçgen şeklinde ayy yok piramitti dimi onun 3 boyutlu olanının adı..açtım baktım içinde bir kolye..ama benı eriten bir kolye..
deriye takılmış bir melek,onun üzerine takılmış ikinci bir bebek melek.bebek meleğin tam ortasında bir nazar boncuğu..aman allhım yaa..çok basit malzemeler ile yapılmış yani ne yakut taşlı ne diamond of istanbul ürünü..ama beni benden aldı kolye..melekleri severim evet ama bebeğini koynunda taşıyan anne meleğe bayıldımmm...kim olduğunu bilmiyorum üzerinde pc yazısı ile adım soyadım yazıyordu..normalde hiç sevmem böyle gizemli hediyeleri çiçekleri sinir olurum aksine direk çöpü boylar ne gelirse gelsin..ama bunu kim gönderdiyse amacını bilmiyorum ama(ki önemli olan amaç değil şuan) çok teşekkürler ,boynumda şuan meleklerim..

1 yorum:

yabani kuzu dedi ki...

güle güle kullan cınıım :)