Pazar, Ekim 5

saçlarımmmmmmm

vee saçlarımdan bahsedebiliriz artık..sevgili kırkmalarım ve ben..tatilde sevgili en eski kuaförümün eseri olarak rengi şekli herşeyi değişti yaa saçlarımın.valla benim çok hoşuma gitti.saçımdaki sarı tonları gitti en azından ığğğğ..nefret edıyorum sarıya ait her tondannnn..ayy çok hoşuma gıtti saçlarımm..yakışıklı erkekler çok fena yakıcam bu kış canınızıı:) hahahahahahaha...
gelen yorumlar aslında karışık ve şöyle;

sexi-
şımarık-
ukala-
küçük kız çocuğu-
ehh fena değil ama sevmedim-
süpper kızzıımmm-

ayyy çok hoşuma gitti yaaa..kocaman güneş gözlüklerimle aldığım iltifatlarla resmen kıçım kalktı yaaaa:)
affedin bu şımarık halimi,bir iki gün bu mutluluğumdan olacak bunlar...ayyy evdeki eskılerden kalan şarap nasıl güzel geldiii ohhh..sizin yerinizede içtik..saçlarımı yazmasaydım çatlardım..
hadi öpütümmm bash bashhhh

cambazz

Hiç yorum yok: