Çarşamba, Ekim 8

esneklik=güzel ?


size artık sırrımı açıklayabilirim.şimdi ben bir süredir ciddi anlamda bir hastalığın tedavisi ile boğuşuyorum ya ve beni çok seven bu olayı bilen insanlarda doğal olarak üzerime titriyorlar yaa o sebepten açıklayamamıştım.gerçi şimdi burdan okurlarsa falan halim duman orasıda ayrı konu ama ..neyse herşey bitip gittiğine hayatım eski düzenine sağlığım eski haline(en azından ilk kontrollerime kadar öyle:) kavuştuguna göre açıklayabilirim..
dans etmeye tekrar başladımm..evet evet 4 yıl aradan sonra tekrar.önce bel zincirimdeki disk kaymasını kontrol ettirdim.büyük ölçüde iyileşmiş yanıtını alınca,kendimi yine sahnelere attım ayıptır söylemesi.unutmuş olduğumu ve hantallaşmış olduğumu düşünüyordum.evet biraz kalasgillerden olmuşum orası doğru zaten hemen esnetme dersleri ile başladık.ben pişkin pişkin benim partnerimi ben seçeceğim diye tafralanıyordumki sevgili hocam azarı yapıştırdı.(zira kendileri ben ilk dansa başlayıp eğitmenliğe kadar cıktıgım devrede hocalığımı yapan aynı muhretem kişi.) önce şu kalas vucudunu eritelim cambaz ne dersın dedi.valla onca insanın araında yerın dıbıne girdim..hayır fazla kilom falan yok tabikiii..sadece esnekliğimi kaybettim okadar..ama kaybetmiştimmm:) 3. haftayı bıtırdım dun..artık bacaklarımın yerle paralel olmasına az birşey kaldı,deli gibi esneme çalışıyorum çünkü..ama en önmeliside ritimler ayy o ritimler.içim yine kıpır kıpır oldu dans ayakkabılarımı giyerken..adımları herşeyi unuttuğumu düşündüm ama bisiklet binmek gibiymiş aslında..sadece sayı kaçırıyordum ama ayaklarım doğru yerde doğru şeyleri yapıyordu..azarı yemiştim ama müzik çalmaya başlayınca evet evet hiç fena değilsin dedi mirim hocam bir ohh çektim çünkü kendisi ile çalışmak oldukça zordur..
neyse efendim bu konuyuda soyledım rahatladım..tekrar dans ediyorum.şimdilik partnerim yok daha doğrusu ben iki tanesi ile kavga edınce (ama ne yapayım yaa bırı manyaktı bırıde cok kabılıyetsız)mirim hocam çok sınırlendı ve benımle devam edeceksın dedı..bu defada hiç tekrar edemıyorum apar topar gecıyoruz herşeyı,öffff pöffffff....neyse neyse hayatımın dıger rıtmı gerı geldı..esneklık= güzel........ bu bizim esnetme hocasının cümlesi nokta noktaları biz dolduruyoruz her derste..bakalım sizden nasıl kelımeler gelecek...evet esneklik=güzel ..............?

sevgilerssssss ,1-2,1-2,1-2-3.........

Hiç yorum yok: