Pazar, Ekim 12

amsterdam 1-2

evde kaldığım günler böle bır yazasım gelıyor sormayın.saçmalasamda yazma istiyorum.blogumun yenı yüzünüde sevdim hani ondan diyeceğim ama..bugün için yataktan kalkarken planlarım vardı yarısını yaptım yarısı kaldı demeyi çok isterdim ama bugün farklı bir şey yapıyoum.uzun zamandır yapmak istediğim hatta temelini attığım planlarımdan birini yaptım.festival filmlerini almıştım.yani bu yılınkılerı onları izlemeye başladım..bir ara onlarıda yazacağım size.bir tanesini izledim zaten kalktığımdan beri biraz evımle ılgılendım falan derken saat yıne akşama 1 kalayı gösteriyor.
azönce bır şarkı dınledım asudem yollamış ..
sıla olduk birbirimize
şimdi herkes perişan...
ayy çok güzelmiş yahu..kırık vals adı..
neyse romantik olmaya hüzünbaz kuşlarını oynamaya niyetim yok:(

aslında süper bir teklif aldım bugün.Gül aradı ve bayramda yanı kurban bayramında amsterdama ne dersın dedi..evet arada geyiğini yapıyorduk ama bu defa bana planlı programlı bilet tarihlerinin bile netleştiği bir teklif getirdi.önce ya kızım ben aile saadeti yaşamak istiyorum gelmem dedim sonra tarihlere bir baktım,süper.benım daha bir hafta yıllık iznim var nasılsa...bayramdan oncekı hafta ortasında gidiyoruz bayramın ıkıncı gunu falan gerı gelıyoruz bende boylece aile saadetimide yapmıs oluyorum..pekı dedim kabul edıyorum , gül uctu havalara.sefkılınde gelıyor dımı dedım hayır dedıı o iş için afrıkaya gıdıyor.ammmaaann dedım tadından yenmez ayollll bu program bakalım bu hafta vızeler falan hemen hızlısından ugrasmamız lazım...eğer bır aksılık cıkmazsa valla bu defa günah benden gitti.şeytan boynuzlarım kuyruğum çıkacak ,hehehe..
ya ne saçma sapan bir yazı oldu bu boyle yaaa.sıkıntıdan abartmısım..ee olur arada canım boleee.bu kadar sacmalık kadı kızında da vardır dımıııı...ayy ben gittim birkaç bölümde lost 4. sezon izliyim.tellerimi kapatmak nasıl huzur verıcı bırseymıs yaa...ev telefonunu da kesecektım ama allhtan kesmemişim gülcüm -canım kekim benim -nasıl arayıp benı heyecanlara gark edecektı o vakit...
hade bashbash..hıı birde döpiyes değil öpiyes,hahahahaha

Hiç yorum yok: