Cuma, Eylül 26

kuzguncuk

kuzguncukda 2 erkek 1 kadın mülkiyeliler birliğinin o sıcak ortamında.erkeklerin biri yeni yaralı.3 yıllık sevgilisinden ayrılmış.söylendikçe söyleniyor.içim yanıyor diyor ve inanılmaz güzel korkusuzca ifade ediyor kendini.ben hiç böyle olmamıştım.sabahları ilk uyandığım anlardan nefret ediyorum diyor üzerine basa basa.diğer erkek bazen gülerek bazen ya geçiyor diyerek bazende off layıp efkarlanarak katılıyor ona.kadına gelince ondan bahsetmesek daha güzel olur bu hikayede.
sabah diyor 1. erkek uyanmasam diyorum bazen.bunun bir kabus olmasını diliyorum sıksık diyor.kadın boş gözlerle bakıyor.biliyorki geçiyor unutuluyor tekrar deli gibi seviliyor..
1. erkek diyor içiyorum içmediğim hiçbirşey kalmıyor ama geçmiyor.kusamıyorum bile içimden o akıp gidecek diye.arkadaşları sorduğunda yurtdışında diyormuş..sakın diyor kadın sakın yapma.bilmiyorum de gitsin.herkese dert anlatma diyor kadın..ve sakın görüşme..onu hayatından çıkarmak istemıyor olabilirsin ama sakın onunla görüşme..bırak bir süre belki sonsuza kadar çıkar hayatından diyor.
sonra bu konu bütün geceye yayılıyor taki ikinci erkeğin ben fransız birini bulacağım demesine kadar.hepsi gülüyor şerefe diyip kadeh kaldırıyorlar.

cambaz
mülkiyeliler birliği

Hiç yorum yok: