Perşembe, Eylül 18

dans ederken bana bakışın,,19 eylül



vazgeçtim anlatmayacağım dün geceyi,bana özel kalsın..sadece artık fotoğrafların olayların kişilerin önemi kalmadı benim için ;)..ben göreceğimi gördüm gözlerde ,,size iki film-dizi repliği sunuyorum,onlar herşeyi anlatıyor aslında..


Sophie: Birini ilk kez görmek bir şarkının melodisini işitmek gibidir. Fiziksel çekim her şeyin önündedir.
Alex: Anlıyorum.
Sophie: Ama o kişiyi yakından tanımaya başlarsın ya, işte o şarkı sözleridir. İkisinin uyumu büyüleyici bir şeydir.
(Hugh Grant ve Drew Barrymore'un oynadığı 2007 yapımı romantik-komedi Music and Lyrics'ten bir sahne.)


büyülü anlar vardır masallarda,benim yaşadığım masalda büyülü anlar yok çünkü masalın her anı her kötü bölümü her mutluluk sonu zaten büyülü..her sayfa en dipte en tavanda yaşatıyor hayatı masalın kahramanlarına..benim masalım büyüleyici bir tümden ibaret..


Mulder: O rahip sana ne demişti?
Scully: Birdenbire "Vazgeçme!" demişti.
Mulder: Neden?
Scully: Bilmem. Belki seninle ilgilidir.
Mulder: Bana değil, sana "vazgeçme!" demiş!
: ( Rahibin geçmişte pedofili suçlusu olduğunu hatırlatan ve ona güvensizliğini vurgulayan bir tavırla) Hıhh!
Mulder: Bak, Peder Joe şeytanın temsilcisi olsaydı, Şeytan'ın asla söylemeyeceği bir şeyi söyler miydi? Belki de asıl cevap budur işte! "Asla vazgeçme!"


Kaan bana asla vazgeçmemeyi öğretti,hayattan!!!!!!!!! aşktan!!!!!!!!! hayallerimden!!!!!!!!kahkahalarımdan!!!!!!!! özgürlüğümden!!!!!!!!!!ve minik yeşil zıplayan yaratıklardan!!!!!!!!!!!! hiçbirinden vazgeçmedim,vazgeçirilmedim..ve bundan da hiç şikayetçi değilim..


sevgiler,cambaz..

Hiç yorum yok: