Pazartesi, Eylül 8

08 eylül

bugün resmine dokundum bennn..ama bu defa öpmedim..ilk defa öpmedim..
bakışlardan çok şey çıkarabilme yeteneğim sayesınde yürüttüm 3 yıl bir ilişkiyi ve yine bu sebepten içimdeki seven aşık küçük çocuğa rota değiştirmesini bu yüzden söyledim..ben fakir budalalar gibi ayy adam beni seviyor diye söylenırken sevgili facebook zımbırtısında gördüğüm tek kare fotoğraf herşeyi alt üst etti..daha doğrusu açığa çıkardı..bakışlar ahh o bakışlar..uğruna bir motorun arkasında kışın en soğuk gününde silivriye gittiğim bakışlar...
çok dramatize etmeyeceğim hatta hiç öyle bir niyetim yok..şimdi sadece böyle bir anda çivi çiviyi sökermi yapsam yoksa gerçek ben gibi özgür ruhumla sakin sakin kendikendime unutmayı mı beklesem diye düşünüyorum..ayyy çok salağım dimiii:d
ben salağım o yüzden çivi çiviyi söker yapacağıma kesin çiviyi kuvvetlendiririm..en iyisimi ben kimseye bulaşmıyım:D biliyorum kendimi yahu...

buarada selin 'cim merakın ve ilgin için teşekkürler ama sana sorduğun soruların cevabını burdan direk veremem malesef..hayatı bir çırpıda yaşamak istiyormuşsun gibi bir niyetin var demişsin..inan benım öyle bir niyetim yok en azından yoktu..ama herşey okadar hızlı gelışıyor o kadar tadı damağımda kalıyorki ne yapacağımı şaşırıyorum herşeyi bir anda yapmak yada yapmamak istiyorum..

bir isimsiz daha var ,mail adresini bırakmış..ve bana burdakileri senmi yazıyorsun yoksa kopyala yapıştırmı yapıyorsun diye sormuşsun..ben yazıyorum ...o yüzden bu kadar karman çorman ve anlamsız:)

sevgilerssss
fotoğrafları sevmeyen cambaz

Hiç yorum yok: