Cumartesi, Temmuz 5

5 temmuz

2 gündür salya sümük modunda gidiyorum..sindiremedim ,kendime gelemedim bu yaşadığım şeyin saçmalık olduğunu görebilmek için uyumuyorum.ama bu sabahtan beri birşey fark ettimki ben aslında korkmuyorum.ne olacaksa olur diyorum kendikendime.26 yaşındayım ve hayatın bir gününü daha :( şeklinde geçirmeye vaktim yok artık.Arzu cuğumun bir lafı vardır su akar yolunu bulur der o hep beni şaşkın gördüğünde.

son günlerde yaşadığım ciddi ama kimse ile paylaşamadığım alacakaranlık kuşağı olaylarını atlatacağım ama önce inanmak gerek sanırım.iki gündür sindirmeye uğraşıyorum sindireyimki yalnız olmak istediğim 1 kişi dışında kimseye anlatamadığım bu gelişmeleri en iyi şekilde geçirebileyim.herşey olacağına varır.çok uzaklara gittiğimde bir bakarsınız umulmadık bir şekilde herşey yolunda gider.

kurbaa ya anlattım herşeyi birtek.en soğuk kanlı odur en zırlamadan bana yardım edebilecek odur diye düşündüm.evet kurbaa olmasından kaynaklanıyor sanırım dünyanın en soğuk kanlı tepkisiydi.inanın ben bile bu kadarını beklemıyordum.o kadar beklemıyordumki 2,5 aydır anlamadığım THE END yazısının çoktan ekranda gitgide büyüdüğünü görmüş oldum.ve içime tuhaf bir sızı ve huzur yerleşti.sızı yerleşti çünkü sanal alemde kalmaması gerekecek kadar önemli bir olaydı anlattığım geçmişteki the end yazılarının önemsenmemesi gerekecek kadar zor bir durumdaydım desteğe ve ilk günü atlatmaya ihtiyacım vardı.içim sızlıyor çünkü bitmiş herşey ...huzur yerleşti içime çünkü ,yok bilmiyorum huzur zamansız gelmiş bir duygu içime sanırım,yönünü kaybetti aaaa bir baktı kurbaa sevmeyenin içinde..allah bilir zavallı huzur sıkışıp kalmıştır bir sürü duygu karmaşasının arasında içimde.

garip bir sakinlik yerleşti içime..düşünüyorumda ben bu blogu oluştururken nasıl neşeliydim bıdbıdı ötüyordum yok hep güleceğizde yok bilmemne de...al işte kurbaa sevmeyen aldınmı babayı..:) ama merak etmeyın kendime taktığım isimden de kurtuluyorum yenilik heryerde anlayacağınız.ama önce kanımdan başlayacak:)

Hiç yorum yok: