Perşembe, Temmuz 17

17 temmuz

zaten kararsız değişken biriydim son günlerde bu dahada çok kendini gösterdi.bir an heyecan patlaması yaşıyorum bir an gelıyor uyku pandası oluyorum.ama okadar hızlı değişiyorki modum valla yakalayamıyorum artık.neyse.:)

dün akşam yine gülme krizlerimin dibindeydim en sonunda saray soytarısına kadar çıktı adım.biri nasıl bu kadar neşelisin kanlı canlısın herkese sırıtıyorsun kımseye kızmıyorsun sinirlerinimi aldırdın sen yaaa diye çıkıştı.o söyleyene kadar hiç farkında değildim ama buaralar kızgınlıklarım anlık böyle kızıyorum arkamı dönüyorum geçiyor.bende anlamıyorum neden?cem yılmaz ın kız versıyonu halımı sevdım sanırım ve herkes de sevdı:)

ya bıde bacardi apple migrenı tetikliyor haberiniz olsun bunuda satır arası diye vereyim size.
o yüzden dün şarap içtim hatta tek kadeh şarap 13 promil çıkıyor bunuda saatli maarif takvimi hediyem kabul edin..:d

dün akşam böle tıngır mıngır yürüyorum aa bi baktım bir motor ben bunu biryerden tanıyorum dememe kalmadı tanıdım:d ve gecenin sonuda anladımki birileri ile tüm gece dipdibe mekanlardaymışız.hayat işte yan masalarda da olabilirdik..alışmak lazım savaşmak yerine..

PS: İsimsiz okuyucum sana sadece burdan ulaşabiliyorum,hani diyorum kızkıza konuşmak adına seninle direk yazışabileceğim bir mail adresin varmıdır? burdan herkese açık oluyor oda olmuyor..

Hiç yorum yok: