Çarşamba, Haziran 25

25 haziran

Travis gelıyor yaa..sanki bizim eve gelıyor:( bu ne telaştır yaaaa.valla kendi üzüntümü yaşayamıyorum yahuuu.buarada birde Demir bebek doğdu ama üzgünüm hiç ilgi alanıma girmiyor valla..bu akşam Türkiye _Almanya maçı var.hedefim evde seyretmek ama deli gibi içmek istiyorummmm...çiğ köfte-ayran -karpuz yapınca uğurlu gelıyor..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende icmek istiyorum ama mac yuzunden degil.mac umrumda bile degil.guzel hava,biraz ruzgar ve bilinmeyen bir bolge.bilinmezlik,bulunmazlik yani rahatlik.zaten iciyorum:)

kurbağa sever dedi ki...

isimsiz olarak yorum bırakmada neyin nesi yahu.ne diye saklıyorsun ki kimliğini..