Cuma, Haziran 20

20 haziran

aman allhım ölücem sinirden yazdığım iki koca yazı ziyan oldu.oysa ben pişticiğim ve zevcesi ile geçirdiğim o muhteşem haftasonunu anlatmıştım.nasıl eğlendimmmm..ya hala aklıma geldikçe gülüyorum.oysa nasıl pert halde nasıl bitkin gitmiştim.buarada piştinin zevcesine ne desem diye düşünüyorum ne isim bulsam diyeee...heh buldum Marla,zaten onunda kendıne taktığı isimlerden biri bu.Neyse şimdi biz Marla ile cıktık burdan yola.benım yolda tutan yiyecek krızlerim(gecenin 3 ünde mısır yedık:D) ,3 saat ferıbot kuyrugu beklememiz sıkıntıdan çıkan kahkalarımız ve atışmalarımız,yolda uyuya kalıp uyanıp günaydın diyip tekrar uyumalarımız hepsi muhteşem 48 saatın habercısı imiş:D aaa buarada pişticim geliyordu dün.arıyorum dıııııdd dııddd açtıııı:D şimdi konustuk kapattık:D

dönelim haftasonuna ,ayy cok keyifliydi nerden başlasam şimdi size yaptıklarımı böle tek tek cümle cümle yazacağım sizde anlayacaksınız oke:d

**Kılıç hegamonyasına giriş:D
**bitez dondurmasıııııı
**ohh ev inanılmaz güzel bölee bahçesi var çardağı var ama bir sürüde arısı var:D
**amaçsız saatlerce güneşin altında yatış
**ohhh soğuk bira
**pişticiğimin mangalda yaptığı balığı hooopp afiyetle yedim inanılmaz güzeldi,bana balık tutmayanlar utansınn hatta orta yerınden çatlasın:D
**ohh şarap
**Fotoğraflardan karikatür çizen adam piştciğimle dalga gecti cok güldük..
**adamik da miller ;ama böyle güzel soğuk bira cidden içmedim..
**karadeniz pastanesinin o görüntüsü ile büyüleyen meyvalı tatlıları
**muhteşem bir kahvaltı
**marlanın türk kahvesi
**amaçsızca saatlerce güneşin altında yatmak
**şeftali frozen
**dönüş toparlanması
**bitez dondurmasııııııııı
**2 saat boyunca son harf oyunu.. benımkendımden geçip 'tünele giriyoruuuuzzz çekmiyorum ' diye bağırmam ve yarım saat gülme krizine girmemiz .tabii keçiiii-egoisttt-keraneeee--a. hıyarıııı diye bağırıp gülme krizine girmelerimi anlatmıyorum bile.
**en çok 'ı' harfinde takıldım itiraf ediyorum:)

**KORDON midye-patates-bira veee İZMİİİİİRRRRRR...BEN BU ŞEHRİ SEVİYORUM YAAAAA..
o günün babalar günü olması ayrı bir hüzündü.mavi gözlü devimi çok özlüyorum bu aralar.ama bu babalar gününde emınımkı umrunda olmasada biri için çok yandı içim....
neden bilmiyorum onun baba olması fikri büyüledi beni...iki kere yandı canım kaybettiklerime.babama ,baba olduğunu göremeyeceğim adama...kaybettiklerimi özlüyorum hemde çok özlüyorum buaralar...bir yazıda bu kadar dengesiz nasıl olunur diye sormayın.Kurbağalardan öğrendim zıp zıp zıplamayı .bir orada bir buarada.....

Hiç yorum yok: